به گزارش
خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران؛ نرم افزار Word 2007 يك ويژگي جديد امنيتي را براي اسناد، ارائه كرده است و آن رمز گذاری بر روی اسناد است. شما ميتوانيد به هر سند يك رمز اضافه كنيد و به اين ترتيب، فايل قفل شده و امكان انجام هيچ ويرايشي روي آن وجود نخواهد داشت؛ مگر اينكه این رمز حذف شود.
برای این کار ازمنوی Office گزینه Prepare
و پس از آن گزینهEncrypt Document را انتخاب کنید.
در پنجره باز شده رمز مورد نظر خود را نوشته و روی دکمه Ok کلیک کنید.
پس از این کار پنجره Confirm Password برای شما باز می شود،در این پنجره نیز رمز خود را مجددا تایپ کرده و کلید Ok را بزنید.
سند شما رمز گذاری شد.کاربران در صورت وارد کردن رمز صحیح می توانند از سند شما استفاده کنند.
خیلی خ خ خ خ ممنون
خیلی ممنون
ممنون
سپاسگزارم
من به یه همچین چیزی خیلی احتیاج داشتم