مشهد/

برندسازی یکی از نیازهای صنعت کفش ایران است

دبیر کانون هماهنگی صنعت چرم ایران برند سازی را یکی از نیازهای مهم صنعت کفش ایران دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد دکتر فریبا شیروانی در نشست مشترک مسوولان خوشه صنعتی کفش مشهد با مدیریت نمایشگاه بین المللی مشهد با بیان این مطلب گفت: مشهد در این زمینه در ابتدای راه است و باید تلاش بیشتری از سوی فعالان صنعت کفش صورت بگیرد تا درگیر برندسازی و مشکلات مربوط به آن نشود.

وی با اشاره به لزوم پخش برنامه های تبلیغاتی تلویزیونی برای نمایشگاه های آینده، گفت: استفاده از مشاوران سازمان صنعت، معدن و تجارت توسط تمامی مدیران نمایشگاههای بین المللی و فراهم کردن امکان بازدید مسوولان استانی و کشوری از نمایشگاه های چرم و کفش ایران از جمله برنامه های حمایتی برای توسعه صنعت کفش کشور است.

سیدی مدیر نماشیگاه بین المللی مشهد نیز در این جلسه از ارتقای سطح کیفی نمایشگاه سال آینده چرم و کفش مشهد خبر داد و افزود: برای برگزاری باکیفیت نمایشگاه ها در سال آینده، ناظر و هماهنگ کننده تعیین شده تا به صورت ویژه به این نمایشگاه رسیدگی و نظارت شود.

نشست مشترک مسوولان خوشه صنعتی کفش مشهد با مدیریت نمایشگاه بین المللی این شهر، دبیر کانون هماهنگی صنعت چرم کشور و جمعی از فعالان خوشه کفش در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد.

یادآوری می شود: این جلسه با هدف برنامه ریزی برای نمایشگاه کفش، چرم و مصنوعات وابسته در خرداد ماه سال آینده برگزار شد./س  

برچسب ها: برندسازی ، صنعت ، کفش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.