توسعه صنعت پتروشیمی ایران با تشکیل 3 هاب جدید

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: با تشکیل و راه اندازی 3 هاب جدید پتروشیمی بزودي قدرت اول پترويشمي در منطقه خواهيم بود.

به گزارش خبرنگاراقتصادي باشگاه خبرنگاران، عبدالحسين بيات مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در مراسم آیین نکو داشت تجربه و خدمت که به پاس تجلیل از خدمات بازنشستگان صنعت پتروشیمی برگزارشد، گفت: ایران با تشکیل 3 هاب جدید پتروشیمی در چابهار، عسلویه و لاوان به زودی قدرت اول صنعت پتروشیمی منطقه می شود و در این مسیر استفاده از تجربه و دانش پیشکسوتان نقشی راهبردی خواهد داشت.

وی ادامه داد:  همزمان با برنامه های توسعه ای صنعت نفت برنامه ششم توسعه صنعت پتروشیمی نهائی شده و افق برنامه هفتم نیز ترسیم شده است.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: عسلویه و ماهشهر دو قطب بزرگ پتروشیمی ایران به شمار می روند و با برنامه ریزی های انجام شده بسیاری از استان ها اکنون دارای مجتمع های پتروشیمی با تنوع در تولید انواع محصولات هستند.

بیات افزود: امروز محصولات پتروشیمی در زندگی انسان نقشی پررنگ دارند و گسترش و تنوع تولید این محصولات افزون بر ایجاد ارزش افزوده می تواند سبب رشد و توسعه اقتصادی شود.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی بابیان این که  باید زمینه انتقال تجربیات بازنشستگان به نسل جوان میسر شود گفت: پیشکسوتان صنعت پتروشیمی دارای تجربه گرانبهایی هستند و می توان از تخصص های آنها به بهترین شکل بهره مند شد./ر
برچسب ها: پتروشیمی ، قدرت ، قطب ، محصولات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار