يک اولترابوک جديــــد؛

گیگابایت، توان گرافیکی بسیار بالايي دارد + عکــــس

شرکت گيگابايت از اولترابوک جديد خود رو نمايي کرد. اين محصول علاوه بر مشخصات فني بسيار خوب از وزن بسيار سبکي برخوردار است که می تواند همراه بسیارخوبی برای تمامی کاربران باشد.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شرکت گیگابایت که در حال افزایش گستره نوت بوک های خود در بازارهای جهانی است، اخیرا یک مدل اولترابوک جدید با توانایی گرافیکی بالایی را تولید کرده است. این محصول که U2442 نام دارد بسیار باریک و سبک بوده و تنها 18.5 تا 21 میلی متر ضخامت و بین 1.59 تا 1.69 کیلوگرم وزن دارد.
 

 

این اختلاف ضخامت و وزن نیز به دلیل دو مدل مختلف از این اولترابوک با کارت گرافیک و هارد دیسک های متفاوت است. به این ترتیب که مشتری می تواند از یکی از دو مدل کارت گرافیک GT730M یا GT650M بهره ببرد.

 

 
همچنین برای هارد دیسک دو گزینه در اختیار کاربر قرار گرفته است که یا mSATA SSD 256 گیگابایتی با سرعت بالا و یا HDD 750GB/1TB با گنجایش بسیار بالا را انتخاب کند. علاوه بر توانایی گرافیکی بالا، این محصول جدید گیگابایت به واسطه بهره گیری از پردازنده های نسل سوم Core اینتل، از قدرت پردازشی بسیار خوبی نیز برخوردار هستند. طراحی بدنه این اولترابوک به گونه ای است که حرارت به خوبی از منطقه CPU و GPU خارج شده و در عین حال صدای بسیار کمی نیز تولید شود. صفحه نمایش شفاف با وضوح HD+ و خروجی صدای با کیفیت THX TruStudio Pro، بازی کردن و تماشای فیلم را برای کاربران بسیار دلچسب می کند. از دیگر ویژگی های این اولترابوک می توان به حسگر خودکار نور پس زمینه صفحه کلید اشاره کرد که با توجه به میزان نور محیط، کلید ها را نمایان می کند. U2442 گیگابایت با حمل بسیار آسان و ظاهر جذاب خود می تواند همراه بسیارخوبی برای تمامی کاربران باشد.

برچسب ها: نوت بوک ، دریچه ، خبر ، معرفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.