مشهد/عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی:

کسانی که زندگیشان براساس اشرافیت است، اصول‌گرا نیستند

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: خیلی از کسانی که ادعای اصولگرایی دارند، اصول‌گرا نیستند، کسانی که زندگی آنها بر اساس اشرافیت شکل گرفته است را قبول نداریم.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، حجت‌الاسلام قاسم روانبخش در مناظره با مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم‌سالاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور، اظهارداشت: همان‌طور که مقام معظم رهبری تبیین فرمودند، اصول‌گرایی دارای هشت شاخص است که می‌توان به پایبندی به فرهنگ اصیل اسلام، مردم‌مداری، پرهیز از اسراف و اشراف‌گری و حرکت به سمت پیشرفت کشور اشاره کرد و البته خود ایشان گفتند عقبه تئوریک این نظام، علامه مصباح یزدی است.

وی افزود: اصول‌گرایی یک ‌منش و مرام است، یک حزب یا جریان سیاسی نیست و رهبر آن شخص مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: هر کسی را اصول‌گرا نمی‌دانیم، ما شاخص داریم و بر اساس آن اصول‌گراها مشخص می‌شوند.

این فعال سیاسی، حسین بشیریه را رهبر فکری اصلاح‌طلبان معرفی کرد و از سروش، مهاجرانی و سازگارا به ‌عنوان بزرگان اصلاحات نام برد که فراری‌اند و خارج از کشور به‌سر می‌برند و خطاب به کواکبیان هم عنوان کرد که آنها شما را هم به‌عنوان رهبر اصلاحات قبول ندارند.

روانبخش اضافه کرد: شما می‌فرمایید رهبر اصلاح‌طلبان آقا هستند که حرف اشتباهی است؛ رهبر شما خاتمی هم نیست، زیرا او را یک روز سوار قطار اصلاحات می‌کنند و یک روز پیاده! بین اصلاحات واقعی و آمریکایی فرق است؛ کجا آقا می‌تواند رهبر کسانی باشد که در فتنه 88 حضور داشتند.


برچسب ها: عضو ، شورای ، مرکزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.