امیر غفارمنش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سیروس باید ازدواج کند / حس نوستالوژی "تهران پلاک یک" را دوست دارم

"سیروس" با وجود حافظه کم خود و فراموشی‌های گاه و بیگاه به دنبال ازدواج کردن است.

امیر غفارمنش (بازیگر نقش "سیروس" در مجموعه "تهران پلاک یک") در گفتگو به خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: قرار بود به جای "مجید یاسر" ایفای نقش کنم که کاراکتر دیگری را در ذهن داشتم.
وی افزود: سیروس را خودم به این مجموعه آوردم و تمامی سکانسها را با نظر مهدی مظلومی به نگارش در آوردم.
غفارمنش با اشاره به نقش خود و حس نوستالوژی او و برادرش ابراز داشت: خانواده سیروس یادآور حس نوستالوژی برای کسانی است که روزی گرامافون داشتند و جزء ساکنان با فرهنگ و قدیمی آپارتمان هستند.
این بازیگر در خصوص دغدغه خود به شخصیت "سیروس" اظهار داشت: 15 سال پیش همسایه ای به نام سیروس داشتم که فردی بسیار دوست داشتنی بود و بنا به دلایلی از دنیا رفت و با وجود دنیایی خاطره در طی این سالها فرصتی را می‌خواستم که کاراکتر او را به تصویر درآورم.
غفارمنش تصریح کرد: سیروس را به نگارش درآورم و فقط نام فامیل و را تبدیل به مجرد کردم.
وی با اشاره به تیم فعال "تهران پلاک یک" افزود: مهدی مظلومی تیم خوبی را دور هم جمع کرد و خوشبختانه همه بازیگران، با همذات پنداری درست خانواده هایی را که فرهنگ آپارتمان نشینی را بلد نیستند را به تصویر می کشند.
این بازیگر در خصوص بداهه گویی های خو در قالب سیروس گفت: من علیرضا خمسه و حامد کمیلی از همه بیشتر به بداهه گویی پرداختیم و خوشبختانه مهدی مظلومی هم  با کار ما موافق بود.
غفارمنش با اشاره به بازنویسی 21 قسمت "تهران پلاک یک" خاطرنشان کرد: رضا مقصودی با تحقیق در خصوص فرهنگ آپارتمان نشینی فیلمنامه "تهران پلاک یک" را به تصویر کشید و من 21 قسمت آن را بازنویسی کرده و ادامه آنرا به دلیل مشغله کاری به مهدی مظلومی سپردم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار