هشدار سردار جزایری به حاميان تروريست‌هاي سوريه؛

عمليات تروريست‌هاي دست‌پرورده آمريکا در شهرهای ایالات متحده و کشورهاي اروپايي

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ارتجاع منطقه، بعضی کشورهای اروپایی و آمریکا که عامل آشوب‌ها در سوریه هستند دچار ضربات شدیدی از سوی همین تروریست‌ها خواهند شد.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، "سردار سیدمسعود جزایری" معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح طی سخنانی گفت: آمریکا اشتباه می‌کند اگر فکر می‌کند برای زمان زیادی می‌تواند از القاعده و گروه‌های تروریستی به نفع خود استفاده کند و در آینده باید شاهد حضور دست‌پروردگان خود در شهرهای ایالات متحده و اروپا باشد.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور افزود: ارتجاع منطقه، بعضی کشورهای اروپایی و آمریکا که عامل آشوب‌ها در سوریه هستند دچار ضربات شدیدی از سوی همین تروریست‌ها خواهند شد.

جزایری اظهار داشت: انشعاباتی که میان تروریست‌ها مشاهده می‌شود، مقدمه تغییر صحنه آشوبگری از سوریه به سایر نقاط است.

این مقام ارشد نظامی گفت: اعلام کمک‌های بیشتر به تروریست‌ها از سوی بعضی مقامات سیاسی، خطای بزرگی است که این اشخاص به‌زودی نتایج آن را مشاهده خواهند کرد.

وی ادامه داد: بغض نهفته در مردم مسلمان منطقه نسبت به رفتار حاکمان وابسته و نوکران حلقه به گوش تعدادی از همسایگان سوریه، موجی از نهضت‌های جدید ضدبیگانه را در منطقه رقم خواهد زد و نفاق کسانی که به‌نام اسلام قصد داشتند دست به مدل‌سازی‌های جدید در میان مسلمانان بزنند برای بسیاری روشن شده است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: مقاومت اسلامی در منطقه از یک هویت عمیق و گسترده برخوردار است و همین مقاومت اجازه نمی‌دهد ارتجاع و بیگانگان به اهداف ضدانسانی خود دست یابند.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: توان هیچ یک از این دولت‌ها بیشتر از رژیم غیرقانونی صهیونیستی نیست و شکست‌های صهیونیست‌ها در جنگ 33 روزه در برابر حزب‌الله و جنگ‌های غزه، هرگز از خاطره‌ها نخواهد رفت.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار