عضو مجلس خبرگان رهبری:

کانون های فرهنگی هنری مساجد به نیازهای روز نسل جوان توجه کنند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: کانون های فرهنگی هنری از انجام فعالیت های شعاری و برنامه های که متناسب با نیاز روز مخاطب نیست، پرهیز کنند و بیشتر به دنبال ارتقای سطح کیفی برنامه ها باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری بیستمین سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد؛  آیت الله حسن ممدوحی، عضومجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه تقویت کانون های فرهنگی هنری مساجد زمینه ساز احیای کارکرد مساجد می شود،  گفت: این مراکز باید با برنامه ریزی منسجم  و اصولی در این زمینه تلاش کنند و  برنامه هایی که نیاز روز نسل جوان است را در دستور کار قرار دهند.
وی بیان کرد: این کانون ها با جذب افراد مناسب می توانند به موفقیت های لازم دست یابند. در این میان نقش امامان جماعت در تبلیغ فرهنگ دینی و نیز جذب جوانان به کانون های مساجد بسیار مهم است. 
عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: در حال حاضر از ظرفیت های مساجد آن طور که باید استفاده نمی شود و  به جای کیفی سازی فعالیت ها بیشتر به دنبال کمیت انجام فعایت ها هستیم بنابراین لازم است کانون های فرهنگی هنری به عنوان مراکز فرهنگی که در کنار مساجد فعالیت می کنند از انجام فعالیت های شعاری و برنامه های که متناسب با نیاز روز مخاطب نیست، پرهیز کنند و بیشتر به دنبال ارتقای سطح کیفی برنامه ها باشند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.