برنامه کاربردی تلفن همراه برای آخرهفته +دانلود

برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به نوعی به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. هفته گذشته برنامه هایی را مخصوص سیستم های مختلف قرار دادیم که می توانید از اینجا دانلود کنید. این هفته برنامه هایی را مخصوص تلفن های متفاوت برای دانلود قرار داده ایم.

کرنومتر حرفه ای - آی او اس



Chronograph یک کرنومتر و زمان سنج حرفه ای برای گوشی های هوشمند اپل می باشد . زمان شما را می تواند با کمترین واحدهای زمان یعنی یک صدم ثانیه محاسبه کند و با استفاده از کنترل های ساده ، تایم را اندازه گیری کنید . این برنامه قابلیت تغییر ظاهر کرنومتر را نیز به شما می دهد . برای اجرای این برنامه ، نیازمند نسخه ۴٫۰ سیستم عامل iOS می باشید .

برای دانلود این برنامه اینجا را کلیک کنید.

ماشین حساب حرفه ای - سیمبیان



Frog Scientific Calculator یک ماشین حساب پیشرفته و مهندسی برای سیستم عامل سیمبیان سری ۶۰ ورژن ۵ و سری ^۳ می باشد که این گونه ماشین حساب ها دارای ویژگی های پیشرفته تری نسبت به نوع ساده هستند که قابلیت محاسبه عبارارت پیچیده ریاضی مانند توابع لگاریتمی را نیز دارند.

برای دانلود این برنامه اینجا را کلیک کنید.

کیبورد شستی - آندروید



Thumb Keyboard v.4.3.6.1 – این فایل apk صفحه کلیدی زیبا و انعطاف پذیر برای گوشی ها و تبلت های آندروید می باشد که جدیدترین نسخه آن با آندروید ۴ نیز سازگاری کامل دارد . این برنامه توانسته در ۲ سال متوالی جزء لیست برنامه های ضروری گوشی های آندروید باشد . با این صفحه کلید می توانید بسیا راحت تر متن های خود را در هرکجای گوشیتان تایپ کنید که با داشتن ۲۵ تم جذاب و زیبا ، می تواند برای هر سلیقه ای قابل استفاده باشد . برای استفاده از این برنامه نیازمند آندروید ۲٫۲ و بالاتر هستید .

برای دانلود این برنامه اینجا را کلیک کنید.

گوگل مپ - ویندوزفون



بسیاری از تلفن های همراه برنامه نقشه گوگل را در اختیار دارند و این بار این شرکت برای ویندوز فون نیز برنامه خود را ارائه کرده است. این برنامه نقشه ای از دنیا را با تمامی امکانات جهت یابی و جزئیات در اختیار شما قرار خواهد داد. برای این برنامه باید ویندوز فون 8 و 7.5 داشته باشید.

برای دانلود این برنامه اینجا را کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
mehran
۰۱:۰۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
لطفا" برنامه واسه گوشی های اندروید بیشتر بذارین.
باتشکر و قدر دانی از زحمات شما.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
چرا برای جاوا نرم افزاری نمی گذارید
آخرین اخبار