عزیزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ائتلاف سه‌گانه جهادی عمل می‌کند

دبيركل جهادگران ايران اسلامي گفت: ائتلاف سه‌گانه بر اساس اصول اعتقادی و باورهای انقلابی تشکیل شده است که برای پیشرفت کشور و تحقق عدالت بصورت جهادی عمل خواهد کرد.

وهاب عزيزي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بيان اينكه ائتلاف سه گانه جهادي عمل مي‌كند، اظهار داشت: ائتلاف سه‌گانه بر اساس اصول اعتقادی و باورهای انقلابی  تشکیل شده است که برای پیشرفت کشور و تحقق عدالت بصورت جهادی عمل خواهد کرد.

دبيركل جهادگران ادامه داد: پس از تجربه تلخ وقایع 88 و اتفاقات سال جاری، برای ورود به بحث انتخابات  ریاست‌جمهوری یازدهم و برگزاری انتخاباتي موفق و بدون حاشیه که منافع مردم و نظام را تضمین کند، لازم بود افرادی واجد شرایط از دلسوزان واقعی انقلاب و پیروان راستین مقام معظم رهبری جهت پیشگیری از مصائب مشابه، پیش قدم شده و تدبیری بیانديشند تا وحدت بین نیروهای انقلاب تقویت شده و بعضی نگرانی‌های احتمالی رفع شود.

عزیزی تصريح كرد: هر سه عضو ائتلاف سه‌گانه از السابقون انقلاب و یاران رهبر معظم انقلاب هستند، این عزیزان اکثریت غالب جریان‌ها و طیف‌های سیاسی کشور را نمایندگی می‌کنند و در واقع بیشتر سلایق و دیدگاه‌های جریان‌های ارزشی در این ائتلاف قابل جمع است.

دبیر کل جهادگران  خاطر نشان كرد: ائتلاف سه‌گانه یک ائتلاف ولایت‌پذیر و پایبند به اخلاق اسلامی است که برای  پیشرفت کشور، تحقق عدالت و منویات مقام معظم رهبری و تبدیل انتخابات 92 به یک جشن ملی، حرکت جهادی خواهد کرد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار