کنسرت‌های پایانی سال از آن چه هنرمنداني شد؟

کنسرت های موسیقی در حال برگزاری در آخرین روزهای سال شور و شوق و بازار گرمی را در بین هواداران خود ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران کنسرت های موسیقی در روزهای پایانی سال بیشتر از هر وقت دیگری دوستداران موسیقی را به سمت خود می‌کشاند.
"شهرام شکوهی" در روز 22 اسفند ساعت 18:30 و 21:30 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به اجرای کنسرت خواهد پرداخت.
"کامران رسول زاده" شاعر، ترانه سرا، آهنگساز و خواننده کشورمان که خود متولد اسفند است در روز 23 اسفند ساعت 18:30 و 21:30 در اریکه ایرانیان کنسرت "پایائین" خود در سال 91 را اجرا خواهد کرد همچنین در روزهای 23 و 24 اسفند رضا یزدانی خواننده سبک راک کشورمان در برج میلاد اجرا خواهد داشت.
این خواننده علاوه بر اجرای کنسرت در عرصه سینما هم فعالیت داشته و در آثاری چون "حکم"، "رئیس"، "محاکمه در خیابان" و "مرگ تدریجی یک رویا" حضور داشته است.
"بنیامین بهادری"، "فریدون آسرایی" و "مهدی مدرس" دیگر خوانندگان کشورمان هستند که در 24 اسفند به اجرای کنسرت خود خواهند پرداخت و البته با این تفاوت که آسرایی سالن میلاد نمایشگاه بین المللی و مدرس اریکه ایرانیان و بهادری سالن گل واقع در کرج را برای اجرا انتخاب کردند.
25 اسفند ماه به نوعی آغاز خواهد شد که سه خواننده محبوب کشورمان "مازیار فلاحی"، "بابک جهانبخش" و "بنیامین بهادری" کنسرت خواهند داشت البته این سه خواننده مکان های متفاوتی را برای خود در نظر گرفتند و به نوعی که "فلاحی" در اریکه ایرانیان "بابک جهانبخش" در برج میلاد و "بهادری" همچون اجرای گذشته خود سالن گل واقع در کرج را انتخاب کرده است.
26 و 27 اسفند در واقع در آخرین روزهای سال 91 آخرین اجراها را با خوانندگانی چون "بابک جهانبخش" و "گروه رستاک" خواهیم داشت که هر دو سالن برج میلاد را برای اجرای خود در نظر گرفتند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار