تهديد زوگيران براي اخاذي دوباره از مالباخته

رئيس کلانتري 147 گلبرگ گفت: دو زورگير که پس از سرقت اموال يک شهروند متواري شده بودند با تماس هاي مکرر قصد اخاذي از مالباخته را داشتند.

سرگرد ايرج ارسلاني در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: فردي روز 20 اسفند ماه سال جاري به کلانتري مراجعه کرد و اظهارداشت که در هفته گذشته در حال تردد در ساعت 22 با يک دستگاه خودروي پژو 206 بوده که پشت چراغ قرمز فردي سوار خودرو شده و با تهديد چاقو وي را به يک کوچه خلوت مي‌گشاند.
  رئيس کلانتري 147 گلبرگ ادامه داد: مالباخته ياد آور شد که فردي ديگري به زورگير ملحق شد و ضمن تخريب خودرو تمامي اموالم را به سرقت بردند.
وي افزود: در اين خصوص مالباخته ابراز داشت: در حال حاضر زورگيران با تماس هاي مکرر، خود و خانواده ام را  مورد تهديد و اذيت آزار قرار مي‌دهند ؛ همچنين زورگيران براي پاين دادن به اعمال شيطاني خود مبلغ 20 ميليون ريال وجه نقد طلب کرده‌اند.
اين مقام مسئول انتظامي اذعان داشت: ماموران زبده اين کلانتري با تفهيم يکسري اقدامات لازم به مالباخته با زور گيران يک قرار صوري در آدرس اتوبان باقري زير پل هوايي گذاشته شد.
سرگرد ايرج ارسلاني اظهار داشت: ماموران تخصصي به صورت کاملا مخفيانه در اطراف محل قرار، حاضر شدند و به محض ورود متهمان در محل توسط يک دستگاه خودروي پژو405 نقره‌اي رنگ بلافاصله متهمان را دستگير ميکنند.
رئيس کلانتري 147 گلبرگ خاطر نشان کرد: در بررسي از خودرو مقاديري اموال مسروقه شامل 5 ضبط خودرو، 6 عدد ساب باکس، 3 عدد آمپيلي، تعدادي کيف پول زنانه، مقاديري مدارک شناسايي و ... کشف و ضبط گرديد و با استعلام از سامانه مشخص گرديد خوردرو نيز سرقتي است و در همان روز از منطقه 20 به سرقت رفته است.
لازم به ذکر است که متهمان پس از انتقال به کلانتري خود را به نامهاي علي و اکبر معرفي کردند و به بيش از 10 فقره زورگيري و سرقت در روز اعتراف کردند./ف
برچسب ها: سرگرد ، خودرو ، زورگیر ، اتوبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار