آي‌فيلم جهاني شد؛

"آي‌فيلم"، پنجره‌اي به‌سوي فرهنگ و تمدن ايراني

با توجه به موفقيت چشمگير شبکه هاي آي فيلم به زبان هاي عربي و فارسي ، ايران نسخه انگليسي شبکه 24 ساعته آي فيلم ، نخستين شبکه فيلم و سريال انگليسي زبان خود را روي آنتن مي برد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  :اين شبکه 21 اسفند رسما آغاز به کار کرد. هدف اين شبکه منعکس کردن فرهنگ ، تمدن و تاريخ ايران را در بين مردم جهان است. اين شبکه براي مخاطبان از طريق چهار ماهواره هاتبرد ، اوپتوس (براي استراليا) ، نايل‌ست (براي خاور ميانه‌) و اينتل‌ست (براي اروپا و آفريقا‌) قابل دريافت است.

به گفته دکتر محمد سرافراز رئيس واحد برون مرزي صدا و سيما، شبکه آي فيلم با شعار " تجربه جديد خانواده ها " قرار است تجربه اي جديد را در زمينه سينما و رسانه ، متفاوت با هاليوود به خانواده هاي کشورهاي غربي بچشاند و محيطي امن و سرگرم کننده را براي اوقات فراغت ، به زبان خودشان فراهم کند.

وي افزود: برنامه هاي اين شبکه شامل فيلم ها و سريال هاي ايراني از نوع اجتماعي و خانوادگي، کمدي، تاريخي و برنامه هاي سرگرم کننده مختلفي از قبيل نمايش پشت صحنه فيلم هاي سينمايي و سريال ها ، مستندهايي درباره ايران و برنامه هايي براي ايجاد تعامل بين مخاطب و اين شبکه است.

شبکه انگليسي آي فيلم تلاش دارد تا با اقدامات "ايران هراسي" در کشورهاي غربي مقابله کند و پنجره اي از الگوي اسلامي ايراني و فرهنگ و تمدن ايران را به سوي مخاطبانش بگشايد و تصويري واقعي از جامعه و مردم صلح طلب و تمدن کهن ايران به آنان ارائه دهد.

امکان پخش شبکه آي فيلم بر روي اينترنت و تلفن هاي همراه فراهم شده است. اين شبکه تلاش دارد تا با اقدامات اخير که توسط يکي از شرکت هاي ماهواره اي عليه اين شبکه انجام شده، مقابله کند؛ اقداماتي که از رساندن صداي فرهنگ مردم ايران به جهانيان جلوگيري کند.


برچسب ها: آی فیلم ، تمدن ، ایرانی ، شبکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار