رييس كلانتري 176 حسن آباد گفت: با ربوده شدن الاغ هاي يكي از شهروندان ، ماموران انتظامي توانستند قصابي را كه به سفارشات رستوران ها برايشان گوشت الاغ آماده مي كرد ، دستگير كنند.

 سروان حسين حسين‌زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: ساعت 11 روز گذشته فردي به هويت "نصرت اله" به كلانتري مراجعه كرد و اظهار داشت: چند دقيقه پيش از طويله بنده در آدرس جاده قديم قم پشت معاينه فني حسن آبد 3 راس الاغ را به سرقت برده‌اند.
رييس كلانتري 176 حسن آباد ادامه داد: به دنبال اين موضوع ماموران تحقيقات خود را آغاز كردند و طي بررسي از اهالي منطفه متوجه شدند كه دو جوان 20ساله به نامهاي "محرم" و "محمد" سارق احشام هستند.
وي ابراز داشت: با رديابي سارقان و زير نظر گرفتن آنان ، مشخص گرديد كه اين افراد با ربودن الاغ هاي منطقه، آنان را به قصابي تحويل مي‌دهند.
اين مقام مسئول انتظامي اذعان داشت: ماموران با هماهنگي مركز پيام و با رسيدن نيروي پشتيباني وارد قصابي شدند و توانستند از حياط خانه قصاب چندين الاغ كشف و ضبط كنند و همچنين ماموران در بازديد از اتاق ها متوجه ذبح چندين الاغ نيز شدند.
رييس كلانتري 176 حسن آباد گفت: مالباخته به محل احضار شد و توانست الاغ هاي  خود را كه يكي از آنان ذبح شده بود شناسايي كند و پس از بازجويي از قصاب مشخص گرديد كه گوشت هاي الاغ ها را براي رستوران ها آماده مي‌كرده است.
سروان حسين حسين‌زاده خاطر نشان كرد: همچنين ماموران صبح روز جاري 2 سارق الاغ ها را در مخفيگاهشان دستگير و به مقام قضايي تحويل دادند.
لازم به ذكر است با عنايت به فرا رسيدن سال نو و با توجه به اينكه حجم انبوهي از شهروندان در ايم عيد به مسافرت هاي نوروزي ميروند و اقدام به صرف نهار و شام در رستوران بين راهي مي‌كنند، با توجه به سود جويي برخي از رستوران ها فاقد مدارك بهداشتي و پروانه كسب مبني بر پخت غذا با گوشت الاغ ، هموطنان مراقب سلامتي خود و خانواده خويش باشند./ل

برچسب ها: غذاهای ، لذیذ ، گوشت ، الاغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار