شهرکرد/ وزیر راه؛

افزایش مدت بازپرداخت وام مسکن مهر از 15 سال به 20 سال

وزیر راه و شهرسازی، در سفر به استان چهارمحال و بختیاری، از افزایش مدت بازپرداخت وام مسکن مهر، از 15 سال به 20 سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

علی نیکزاد؛ وزیر راه و شهرسازی، در سفر به استان چهارمحال و بختیاری و در نشست شورای حمل و نقل و مسکن این استان، از افزایش 5 ساله مدت بازپرداخت وام مسکن مهر خبر داد و گفت: مدت بازپرداخت وام مسکن مهر از 15 سال به 20 سال افزایش یافته است.

وی افزود: به قراردادهایی که به صورت مسکن مهر منعقد شده، تنها 250 تا300 هزار تومان مالیات تعلق می‌گیرد و قانون مالیات بر ارزش افزوده شامل این واحدها نمی‌شود.
وزیر راه و شهرسازی همچنین در خصوص زیرساخت های مسکن مهر منظریه شهرکرد و الهیه بروجن در استان چهارمحال و بختیاری، گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، 40 میلیارد ریال از اراضی مسکن مهر منظریه طبق ضوابط به فروش می رسد تا زیرسازی 13 هزار واحد مسکن مهر جدید در منظریه و الهیه انجام شود.
نیکزاد همچنین از تخصیص 500 میلیون ریال اعتبار برای طراحی مسجد مسکن مهر فرادنبه و اختصاص 22 هکتار زمین ویلایی در فرخشهر با نظر استانداری به شرط تامین 25 درصد سهم راه و شهرسازی تحت عنوان خانه های ویلایی خبر داد.
وی بیان داشت: برای ساخت50 باب مغازه در شهرک منظریه شهرکرد و 20 باب مغازه در شهرک الهیه بروجن نیز پنج میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.
وزیر راه و شهرسازی در سفر یکروزه خود به استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان بروجن، علاوه بر افتتاح واحدهای مسکن مهر بروجن، از برخی طرح های راه در استان دیدن کرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.