بجنورد/

خدمات رسانی بالگرد هلال احمر به مسافران نوروزی درخراسان شمالی

مدیرعامل جمعیت هلال مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: به منظور خدمات رسانی مطلوب و بهنگام به مسافران نوروزی امسال بالگرد هلال احمر در این استان مستقر می شود.

 حامد سجادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، با اعلام این خبر ،افزود: این بالگرد سوم تا 11 فروردین در منطقه استقرار یافته و در صورت ضرورت به امدادرسانی خواهد پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: امسال هلال احمر در طرحی ویژه سه گروه مینی بوسی، هر کدام با 12 نیرو را برای ارائه خدمات فرهنگی، درمانی، آموزشی، امدادی در اماکن پرتردد شهرهای استان مستقر می کند.

مدیرعامل هلال احمر استان اظهار داشت: همچنین جمعیت هلال احمراستان با برپایی فضاهای دوستدار کودک در بوستان های شهری به اجرای برنامه های متنوع، بازی های محلی و فعالیت های آموزشی و امدادی می پردازد.

سجادی در ادامه از افتتاح تلفن گویای 147 ندای امداد برای نخستین بار در این استان را از دیگر برنامه های این جمعیت در نوروز امسال خبردادو اضافه کرد: امسال برای اولین بار یک پست امداد خواهران و 9 دستگاه آمبولانس موتوری نیز در سطح استان به امدادرسانی خواهند پرداخت که این طرح در قالب 22 پایگاه ثابت و سیار در استان فعال و 15 دستگاه آمبولانس،هفت دستگاه خودرو نجات، هزار و 488 نفرروز نیروی داوطلب و 480 نفرروز نیروی پرسنلی امدادرسانی می کنند.

طرح ملی راهنمایی مسافرین نوروزی و امداد و نجات از 24 اسفند 91 تا 17 فروردین 92 برگزار می شود./ع

برچسب ها: بالگرد ، کمک ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.