اجرای طرح مبارزه با جانوران مضر شهری در شمال تهران

در اجرای طرح استقبال از نوروز و خدمات رسانی به شهروندان، عملیات شناسایی و طعمه گذاری در اماکن و محل های مستعد وفور موش، طرح مبارزه با جانوران مضر شهری در شمال تهران آغاز شد.

 
 
به گزارش  خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، مهندس آسیه اقدسی مدیر واحد محیط زیست شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: طرح مبارزه با جانوران مضر شهری با تشکیل کمیته های فنی و اجرایی در نواحی ده گانه منطقه اجرا شد تا راهکارهای مناسب جهت کاهش موش در کانون های شناسایی این جانور، بررسی و انجام شود.
 
مهندس اقدسی اقدامات انجام شده در راستای کاهش جمعیت این جانور مضر شهری را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: مشارکت و آگاهی شهروندان نقش موثری در اجرای این طرح داشته بر همین اساس تعداد 25 تخته بنر و 200 نسخه پوستر آموزشی و اطلاع رسانی و 700 نسخه بروشور نیز جهت ارتقاء سطح آگاهی شهروندان و مشارکت بیشتر آنها در 26 محله ی منطقه، تهیه، نصب و توزیع شد.
 
وی تحویل بیش از  112 عدد تله چسبی و 36 عدد تله کشنده به شهروندان و نصب  تعداد 45 دریچه پلی اتیلن یک طرفه بر روی لوله های خروجی فاضلاب، جهت جلوگیری از ورود موش به داخل اماکن، را از اقدامات اجرا شده عنوان کرد و گفت: منافذ غیرفعال موش نیز پس از شناسایی توسط عوامل پیمانکار مستقر در محیط زیست نواحی با مصالح مناسب، مسدود شد.
 
مدیر واحد محیط زیست شهرداری منطقه یک خاطر نشان ساخت: زنده گیری سگهای ولگرد و بلاصاحب نیز توسط اکیپ  زنده گیری اعزامی از ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در قالب اعزام به نواحی و بر اساس اولویت پیام های 137 به صورت روزانه در سطح محدوده اجرا می شود. /ل
برچسب ها: طرح ، مبارزه ، جانوران ، مضر ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار