فرماندار ماهنشان تاکید کرد

تاثیر مثبت احداث پلیس‌راه محور زنجان - دندی در کاهش تخلفات

فرماندار ماهنشان گفت: احداث پاسگاه پلیس‌راه زنجان - دندی و اجرای طرح پنچ‌گانه تاثیر بسزایی در کاهش تصادفات و تخلفات رانندگان در این محور دارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،منصور محمدپور با اشاره به در دست احداث بودن پلیس راه زنجان - دندی اظهار داشت: این طرح بخشی از طرح‌های پنج‌گانه ارتقای ایمنی جاده‌ای در این منطقه محسوب می‌شود.

وی از توجه ویژه اداره حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان به محور زنجان – دندی تقدیر کرد و افزود: این توجه موجب افزایش ایمنی جاده‌ای در این مسیر می‌شود.

فرماندار زنجان تصریح کرد: ارتقای ایمنی جاده زنجان - دندی تاثیر بسزایی در کاهش تصادفات جاده‌ای و جلوگیری از تخلفات رانندگان می‌گذارد.

شایان ذکر است اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان یک طرح پنج‌گانه را برای ارتقای ایمنی محور زنجان - دندی در دست اجرا دارد.

این طرح شامل طرح ایمنی موتورسواران، طرح ایمنی عابران پیاده، طرح ایمنی سرنشینان خودرو، طرح ایمن سازی فیزیکی مداری و آموزش ایمنی در مدارس حاشیه راه‌ها است.

در محورهای استان زنجان شش پاسگاه پلیس راه بر امور حمل و نقل جاده‌ای نظارت می‌کنند و دو پاسگاه جدید هم در دست احداث است.

دو پاسگاه جدید در محورهای زنجان - دندی و ابهر - تاکستان در حال احداث است که پاسگاه زنجان - دندی 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پاسگاه ابهر - تاکستان در حال حاضر 15 درصد پیشرفت داشته است.
برچسب ها: ماهنشان ، زنجان ، پلیس راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.