اردبیل /

دستگاهها منابع جدید درآمدی فراهم كنند

معاون برنامه ریزی استاندار اردبیل با بیان اینكه سمت و سوی بودجه سال 92 كاهش وابستگی به درآمدهای نفتی است ، گفت : دستگاههای اجرایی در استان سعی كنند منابع جدید درآمدی برای خود ایجاد كنند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ سید حامد عاملی در جمع مدیران اجرایی استان اردبیل افزود: دستگاههای اجرایی باید از طریق واگذاری وظایف خدماتی ، فروش اموال و دیگر محل ها منابع مالی خود را افزایش دهند .

وی حمایت تولید و افزایش سرمایه گذاری ها در استان را تاثیرگذارترین عامل در جذب درامد در استان ذكر كرده و بیان كرد : بی شك این عامل به ارتقای درآمدها در استان منجر شده و مدیران باید میزان اقدامات حمایتی خود از سرمایه و تولید را افزایش دهند.

به گفته معاون برنامه ریزی استاندار اردبیل ، دولت سیاست واگذاری پروژه های عمرانی خود به بخش خصوصی را دنبال می كند و ضمانت های خوبی نیز در این زمینه در نظر گرفته و مسوولان استانی باید از این فرصت بهره برند.

عاملی به بودجه پیشنهادی سال 92 استان اردبیل اشاره كرده و گفت : این بودجه مبلغ 188 میلیارد تومان را شامل می شود كه با محسوب كردن دو درصد جذب اعتبارات نفت، در مجموع 290 میلیارد تومان خواهد بود .

معاون برنامه ریزی استانداری اردبیل افزود: هزینه جاری پیش‌بینی شده برای سال آینده 103 میلیارد تومان است كه تنها در فصل یك و شش آن هم مربوط به افزایش حقوق كاركنان تغییراتی را شاهد هستیم.

وی بودجه عمرانی پیش بینی شده استان در سال آینده را 187 میلیارد تومان ذكر كرد و اظهار كرد : با توجه به درامدهای ملی و استانی میزان جذب این اعتبار مشخص خواهد شد/س  

برچسب ها: اردبیل ، منابع ، جدید ، درآمدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.