برترین های سال 91 در برنامه های تلویزیونی؛

"شهیدی فر" و "رادیو هفت" به ستاره های تلویزیون رسیدند

محمدرضا شهیدی فر به همراه برنامه های خود در "پارک ملت" و همچنین برنامه رادیو، تلویزیونی "رادیو هفت" در برترین های سال 91 قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران؛ صدا و سيما به غیر از توجه به مجموعه های تلویزیونی، حمایت ویژه ای نسبت به برنامه های تلویزیونی در بخش های مختلف هنری، اجتماعی و ورزشی دارد و با انتخاب موضوعات متنوع سعی در جذب مخاطبان بسیار کرده است.



امسال نیز با در نظر گرفتن برنامه هایی چون "گفتگوی تنهایی"، "رادیو هفت" و "نود" تلاش خود را در این زمینه نشان داده است و حتی توجه ای هم به برنامه هایی با مضمون اختصاصی به بانوان داشته است که در میان آنها می‌توان به برنامه "خانمی که شما باشی" با اجرای آزاده  نامداری اشاره کرد.
پخش برنامه ای رادیویی در تلویزیون به نام "رادیو هفت" توانست خانواده های ایرانی را جذب کند به طوری که با نمایش موسیقی های دل انگیز و تصاویر خاطره انگیز لحظات نابی را برای مخاطبان رقم می زد.
بهره گیری از گروهی خلاق برای جلب توجه مخاطبان ویژگی اصلی این برنامه بود که در طول مدت نمایش کسب کرد.
تلفیق رادیو و تلویزیون دو رسانه متفاوت در این برنامه ویژگی متمایزی محسوب می شد که درجه اعتبار او را برای برترین ها افزایش میدهد.
دومین برنامه ای که هر ساله جزء موفق ترین و برترین ها بوده و نامش برنامه ورزشی "نود"  است که با نگاه تخصصی و پرداخت به حواشی ورزش توسط "عادل فردوسی پور" مجری توانمند آن صورت می گیرد.
موفقیت این برنامه به حدی بود که موضوعات آن بحث داغ فضای مطبوعات قرار می‌گرفت.
"پارک ملت" برنامه دیگری با اجرای "محمدرضا شهیدی فر" است با اینکه مدت زمان اندکی به روی آنتن شبکه یک سیما بود اما گفتگوهای جنجالی ومجری برنامه و قانع کردن مهمان آن جذابیت های خاصی به برنامه داد به طوریکه حضور مهمانان مختلف از قشرهای متنوع با موضوعات جدید باعث همراهی مخاطب شده بود با وجود اینکه برنامه تا نیمه های شب ادامه داشت.
برای انتخاب بهترین مجری آن هم از میان مجریان زن تعداد اندکی از مجریان هستند که به خاطر هیجاان و نوع اجرای خود توانستند نظر مخاطبان را جلب کنند.
اجراي "گیتی خامنه" صاحب سبکی در اجراست که در فن بیان قابل مشاهده است برنامه "بچه های دیروز" یادآور لذت بخشی از خاطرات کودکی است که از طریق اجرای او به مخاطب انتقال می شد و به همین خاطر باید او را جزء مجریان برتر دانست.
ریتم تند و لحن صمیمانه آزاده نامداری در اجراهایش برنامه های تلویزیونی را به جذابیت رساندو با ورود به برنامه "تازه ها" که یکی از آیتم های شبکه یک سیما بود مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.
همچنین با اجرای برنامه ای مخصوص به خانم ها که نام او "خانمی که شما باشی" گذاشته شد توانست نظر مخاطبان به خصوص بانوان را جلب کند.
در میان مجریان مرد نیز "عادل فردوسی پور" ، "منصور ضابطیان"، "احسان علیخانی" و "محمدرضا شهیدی فر" جزء برترین های سال 91 به شمار می آیند.
"عادل فردوسی پور" و "محمدرضا شهیدی فر" از جمله مجریانی هستند که با شجاعت اما در عین حال محترمانه تفکرات خود را بیان میکنند و گفتگوهای خود را به  سمت چالشی شدن می‌کشانند.
"منصور ضابطیان" و "احسان علیخانی" نیز به عنوان مجریان جوان و خلاق تلویزیون هستند که در برنامه های تلویزیونی  همچون "رادیو هفت" و پشت صحنه توانستند از طریق بهره گیری از ایده های نو در دل مخاطبان جای بگیرند.
در میان مجریان جوان حال حاضر "علی ضیاء" به عنوان مجری تازه وارد در سال 91 با ایجاد فضای شاد و جزو پرکارترین مجریان این سال بوده است.
هر چند صمیمیت و بیش از حد خودمانی شدن مجری در بخش های دیگر خیلی تو ذوق نمی‌زند و مخاطب این نوع اجرای بی رودربایستی را به حساب جوان بودن او می گذارد و مخاطبان از این نوع اجرا بدش نمی آید اما این نمی تواند او را جزء برترین های سال 91 قرار دهد./ص

گزارش از: فائزه آقابابايي
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار