نوروز همراه با جرايد؛

حضور پررنگ دلالان بر بازار عيد

يکي از اعضاي کميسيون کشاورزي، آب و منابع طبيعي مجلس با تاکيد بر اينکه مردم در سايه ذخيره سازي هاي صورت گرفته براي تامين ميوه شب عيد خود نبايد دغدغه اي داشته باشند، افزود: توليد داخلي به اندازه کافي بوده و نياز به واردات براي جبران کمبود در بازار وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ رحمت الله نوروزي با تاکيد بر اينکه کمبودي در زمينه تامين ميوه شب عيد در سايه ذخيره سازي ها وجود ندارد، گفت: بي توجهي مسئولان نسبت به انجام وظايف خود و اهمال در کنترل ها، موجبات جولان بيش از پيش دلالان و افزايش قيمت ها را در بازار فراهم کرده که اين وضعيت فشاري مضاعف بر مردم به عنوان مصرف کننده خواهد بود.

عضو کميسيون کشاورزي، آب و منابع طبيعي مجلس با تاکيد بر اينکه کمبودي در زمينه تامين ميوه شب عيد در سايه ذخيره سازي ها وجود ندارد، گفت: افزايش قيمت ها در بازار نتيجه فعاليت هاي سودجويان و دلالان است.

اين نماينده مردم در مجلس نهم با بيان اين مطلب که نبود هيچ گونه کمبودي براي ميوه شب عيد در بازار افزايش قيمت آن را بي علت جلوه مي دهد، تصريح کرد: نبود نظارت دست دلالان را براي هرگونه سودجويي و اخلال گري باز کرده است.

بي توجهي مسئولان نسبت به انجام وظايف خود و اهمال در کنترل ها موجبات جولان بيش از پيش دلالان و افزايش قيمت ها را در بازار فراهم کرده که اين وضعيت فشاري مضاعف بر مردم به عنوان مصرف کننده خواهد بود.


روزنامه صبح اقتصاد 91/12/19
برچسب ها: بازار ، عید ، دلالان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار