ناني ستاره خرافاتي فوتبال را بهتر بشناسيد

لوییس کارلوس آلمیدا داکن ها پدیده تیم منچستر یونایتد طرفداران بسياري دارد و کسب اطاعاتي از زندگي شخصي وي براي آنها خالي از لطف نيست.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران; پدیده  تیم منچستر یونایتد 17 نوامبر 1986 در پرایا به دنیا آمد، نام کامل وی لوییس کارلوس آلمیدا داکن ها مل لوییس کارلوس آلمیدا داکن ها قب به نانی است.او 175 سانتی متر قد و 66 کیلوگرم وزن دارد و در پست هافبک تهاجمی بازی می کند،  ملیت دوم وی پرتغالی است.
از همان کودکی طرفدار تیم پورتو بود، وی ابتدا به تیم کودکان رئال اسپرت پیوست و سپس راهی اسپورتینگ لیسبون شد، در سال 2005 اولین بازی خود را برای اسپورتینگ انجام داد و طی 29 بازی 4 گل به ثمر رساند و در فصل دوم نیز 29 بازی کرد و توانست 4 گل بزند، او در 6 بازی از جام یوفا توانست 1 گل بزند.
سپس وی با نشان دادن توانایی هایش توانست در 6 ژوئن قرارداد 5 ساله با این تیم امضاء کند اولین بازی او برای یونایتد مقابل شانزن بود که6-0 منچستر برد.

هنگامی که یک نوزاد بود به همراه خانواده اش به پرتغال آمد و جدا از خانواده در کنار عمه خود در آمادورا حومه لیسبون بزرگ شد و با دوستش مانوئل فرناندز (هافبک میانی والنسیا)به بازی می پرداختند، او هنوز تصمیم به ازدواج نگرفته و معتقد است که در حال حاضر نباید خود را معطوف به زندگی خانوادگی کند.



مبلغ قرارداد وی با منچستر 25.5 میلیون یورو بود که ابتدا مورد انتقاد بود ولی با بازی خوب وی انتقادها کم شد.

نام نانی را دوستانش برای وی انتخاب کردند.

در جام اروپای زیر 21 سال جوانترین عضو تیم پرتغال بود.

علاقه زیادی به غذا و رستوران چینی دارد.

خیلی خرافاتی است.

شعرهای خوبی که می شنود در دفتری می نویسد.

از هواداران گروه موسیقی کلدپی است.

به تازگی فولکس مدل کروکی خریداری کرده است.

حالت جشن گلزنی او را لیپ آودث می نامند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار