امنيت را زينت بخش نوروز كنيم

جانشين فرماندهي انتظامي استان زنجان با اشاره به شعار نوروزي پليس، رعايت قانون و احترام به ديگران توصيه كرد : با رعايت قوانين و مقررات طراوت بهار را دلپذير تر و امنيت را زينت بخش نوروز كنيم.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران،به نقل از  پايگاه خبري پليس ، سرهنگ" مراد جعفري " افزود: در ايام نوروز پليس با بهره گيري از كليه توان خود سعي دارد سهم خود را در تامين امنيت به نحو مطلوبي ايفا كند و انتظار مي رود مثل هميشه همه اقشار مختلف جامعه نيز نقش خود را در تامين امنيت به خوبي ايفا كنند.
 وي با بيان اينكه پليس با بيش از چهار هزار و 120 گشت در ايام نوروز در سطح استان در خدمت مردم است افزود: با رعايت مقررات و قوانين طعم شيرين امنيت را در بهار زيباي طبيعت براي خود و ديگران به ارمغان آورده و نشاط، سلامتي و آرامش خاطر را هديه كنيم .
 جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان خاطر نشان كرد : مشاركت مردم با پليس در تامين نظم و امنيت طراوت بهار را دلپذيرتر كرده و با رعايت قوانين و مقررات مي توان امنيت را زينت بخش نوروز كرد.
 جعفري به رانندگان توصيه كرد: جهت اجتناب از تصادف و تبعات تلخ و جبران ناپذير آن از اعمال مخاطره آميز و تخلفات حادثه ساز همچون سرعت و سبقت غير مجاز پرهيز كنند.
 وي با تاكيد بر اينكه رعايت فاصله طولي و عدم استفاده از تلفن همراه در حين رانندگي الزامي است گفت : آمارهاي پليس راهنمايي و رانندگي بيانگر اين واقعيت تلخ است كه بخش قابل توجهي از تصادفات رانندگي در جاده‌ها به دليل بي‌توجهي راننده به جلو رخ مي‌دهد كه استفاده از تلفن همراه در حين رانندگي يكي از اين موارد است.
 اين مقام انتظامي تصريح كرد : پليس زنجان در ايام نوروز تمهيدات گسترده ايي را براي تامين امنيت مطلوب مسافران و همشهريان در نظر گرفته و با استفاده از كليه توان خود تلاش مي كند از وقوع جرائم و تصادفات پيشگيري كند./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار