مديرعامل منطقه آزاد کيش خبر داد:

رضايت 83 درصدی مسافران نوروزي از خدمات ارائه شده در کيش

مديرعامل سازمان منطقه آزاد کيش گفت: بر اساس نظر سنجي هاي صورت گرفته تا روز 12 فروردين 8/83درصد گردشگران اين منطقه از سطح خدمات ارائه شده ابراز رضايت کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مديرعامل سازمان منطقه آزاد کيش گفت: بر اساس نظر سنجي هاي صورت گرفته تا روز 12 فروردين 8/83درصد گردشگران اين منطقه از سطح خدمات ارائه شده ابراز رضايت کردند.
عليرضا عامري افزود: جزيره زيباي کيش با مساحتي حدود 92 کيلومتر مربع وسعت يکي از مقاصد اصلي گردشگري کشور است.
وي افزود: در اين منطقه 47 هتل با ظرفيت حدود 12 هزار تخت، 169 باب رستوران، 51 دفتر خدمات مسافرتي ( 44 دفتر آن داراي مجوز بند ب و 7 دفتر خدمات مسافرتي داراي مجوز بند الف) ، 20 کلوپ دريايي، 13 فروند کشتي تفريحي، بزرگترين پيست دوچرخه سواري خاورميانه قرار دارد.
وي ضريب اشغال هتل هاي کيش را در نوروز امسال 100 درصد خواند و اظهار داشت: همچنين براي کسانيکه موفق به اقامت درهتل نشده بودند 9 کمپينگ با ظرفيت 4 هزار چادر توسط شرکت سرمايه گذاري و توسعه کيش آماده شد.
وي افزود: همچنين فضايي براي اسکان و اقامت 1500 چادر شخصي (مسافريني که با خودروي شخصي به کيش سفر کردند) با امکان استفاده از امکانات رفاهي در 9 کمپينگ آماده و مهيا شد.
عامري با اشاره به آماده شدن 176 کلاس درس در آموزش و پرورش با 100 درصد ضريب اشغال اظهار داشت: امسال براي نخستين بار يکي از مدارسي که ظرفيت بيشتري داشت در اختيار خانواده ايثارگران و شهدا قرار گرفت.
مديرعامل منطقه آزاد کيش تاکيد کرد: امسال همچنين براي اولين بار محدوديت زماني 3 روزه را لحاظ کرديم و نهايت اقامت کسانيکه از کمپينگ استفاده مي کنند و با خودرو آمده اند 3شب و 4 روز تعيين شد.
وي در رابطه با تعداد پروازهاي داخلي به کيش گفت: 25 اسفند حدود 1500 پرواز ورودي و خروجي به فرودگاه کيش داشتيم که حدود 20درصد از کل پروازهاي داخلي کشور را شامل مي شود.
عامري در رابطه با برنامه هاي پيش بيني شده براي گردشگران نوروزي کيش بيان کرد: علاوه بر برنامه هايي که بخش خصوصي در مراکز اقامتي اجرا مي‌کند و تا 16 فروردين هم ادامه دارد، 11 آيتم از جمله استقبال در بندر و فرودگاه، جشن و جنگ هاي شبانه، کنسرت براي مسافران نوروزي کيش به اجرا درآمده است.
اين مقام مسوول با اشاره به نظارت مستمر بر واحدهاي مختلف در ايام نوروز ادامه داد : در طول اين مدت 921 بازديد از مراکز تفريحي داشته ايم./ی2

برچسب ها: کیش ، مسافر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار