فرزاد موتمن:

بدیعی برای رفتن بسیار جوان بود/ "بودن یا نبودن" منجر به اهدای اعضاي بدیعی شد

"عسل بدیعی" با ایفای نقش در فیلم سینمایی " بودن یا نبودن" تصمیم به اهداء اعضاء اش را گرفت.

فرزاد موتمن کارگردان فیلم سینمایی " هفت پرده" در خصوص فوق عسل بدیعی و همکاریش با وی به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: این ضایعه اتفاق بسیار باور نکردنی بود که در ابتدای سال 92 رخ،  بدیعی برای رفتن بسیار جوان بود من از زمانی که این خبر را شنیدم هنوز در شوک هستم.

وی افزود: "عسل بدیعی" یکی از آشنایان دور همسر سابق یکی از دوستان بسیار صمیمی من در عرصه هنر بود و تحمل این درد برایم بسیار بزرگ است.

موتمن افزود: خوشحالم که در ابتدای ورود "عسل بدیعی" به عرصه هنر با او همکاری کوتاهی در پروژه "هفت پرده" داشتم، نقش عسل با وجود این که بسیار کوتاه بود اما برای مخاطب تاثیرگذار بود و بسیار ناراحتم که چرا بیش از این با او همکاری نداشتم و باز هم این جمله را باید گفت " چه زود دیر می شود" و افسوس از این که یکی دیگر از هنرمندان جوانمان را از دست دادیم.

موتمن در خصوص اهدای اعضاء عسل بدیعی اظهار داشت: زمانی که بدیعی فیلم سینمایی "بودن یا نبودن" را بازی کرد اقدام به پر کردن فرم اهداء اعضاء کرده  و این حرکت بازتاب های بسیار خوب و مثبتی را در این راستا خواهد داشت، کشور ما به چنین اقداماتی بسیار نیاز دارد و این حرکت به نوعی تشویقی برای مردم خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: از خداوند بزرگ طب آمرزش برای عسل و صبر برای خانواده اش را دارم./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار