مشهد/ ولایتی:

با پیروی از ولایت فقیه، باید به حماسه انتخابات صورت عمل داد

دکتر ولایتی، لازمه حضور در حماسه انتخابات خرداد امسال را پیروی از ولایت فقیه عنوان کرد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، دکتر علی اکبر ولایتی صبح امروز، 14 فروردین ماه، در جمع طلاب، روحانیون و فضلای خراسان بزرگ در دانشگاه علوم اسلامی رضوی با بیان این مطلب گفت: در این حماسه، ضرورت دارد که هرکسی به اندازه کاری که از دستش برمی آید در انتخابات حضور داشته باشد و باید احساس تکلیف کند در غیر این صورت مسئول است.

مشاور مقام معظم رهبری در روابط بین الملل خاطرنشان کرد: حکومت ایران از آزمایش های بسیار سختی بیرون آمده و در مقابل این تحریم ها و مشکلات پیش آمده سر بلند خواهد بود.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با بیان این که در حال حاضر جنگ فرهنگی دشمن سخت تر از جنگ های نظامی، سیاسی و اقتصادی است تصریح کرد: در بیداری اسلامی، حکومتی پابرجاتر از حکومت ایران نیست.

این نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری ادامه داد: در سال حماسه سیاسی و اقتصادی، باید بدانیم، مسئله سیاسی اکنون فقط مربوط به کشور ما نیست، بلکه جهان اسلام را هم در بر می گیرد چرا که علاوه بر پیشرفت کشور خودمان، تکیه گاه کل جهان اسلام می باشد، هم اکنون مسئولیت ما سنگین است و در آینده سنگین تر هم خواهد شد.

ولایتی با تأکید بر این که تاثیرات انقلاب اسلامی مانند یک زنجیره در کشورهای اسلام دیده می شود، افزود: بیداری اسلامی، حرکت بزرگی بوده که اتفاق افتاده و پرچمدار این حرکت روحانیون هستند و در این عرصه نقش علما در برابر سایر اصناف قابل مقایسه نیست.

این مراسم ساعت 10 در سالن اجتماعات دانشگاه علوم اسلامی رضوی در 14 فروردین برگزار شد.

در این مراسم، حدود 600 نفر از علما و روحانیان استان و همچنین نمایندگان مجلس نیشابور، سبزوار و مشهد (سبحانی نیا)، حجت الاسلام فرجام، مدیر مرکز مدیریت خراسان، حجت الاسلام عبد خدایی و فرزانه و همچنین دکتر محسنی نیز حضور داشتند./ع

فاطمه حسن زاده

برچسب ها: حضور ، انتخابت ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.