محمد حسين لطيفي:

تلويزيون خانه من است

تلويزيون خانه ي من است و ازاينكه مردم در دوردست ها اثر من را نگاه مي كنند لذت مي برم.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو  تلويزيون باشگاه خبرنگاران؛ شب گذشته چهاردهمين برنامه سين مثل سريال در سال 92 با اجراي محمد سلوكي و. محبوبه قاضي مير سعيد از شبكه يك سيما به روي آنتن رفت.
محمد حسين لطيفي كارگردان بهنام تشكر و هومن برق نورد بازيگر از مهمانان بخش اول و با اجراي محمد سلوكي بودند.
محمد حسين لطيفي در ابتدا از فعاليت خود در عرصه تلويزيون گفت:سريال دودكش سريالي با مضمون كمدي است كه هم اكنون در حال تصوير برداري آن هستيم و بازيگراني چون بهنام تشكر هومن برق نورد نگار عابدي و الناز حبيبي در آن به ايفاي نقش ميپردازند و قراراست ارديبهشت ماه از شبكه يك سيما به روي آنتن برود.
وي در خصوص توجه آثارش از سوي مردم عنوان كرد: همه ي عوامل من در كار خوب و با انرژي هستند كه همين انرژي به مردم منتقل مي شود و مورد توجه قرار ميگيرد چرا كه در كار ما منيعت وجود ندارد و همه ي كار نتيجه ما است.
لطيفي اظهار داشت: تلاش ما فيلمسازان اين است كه مردم با تماشاي اين آثار خود را در آيينه ديده و خودشان را پيدا كنند و حتي اگر در آن تلخي هايي هم وجود داشته باشد اما زندگي در آن جريان داشته باشد.
لطيفي در خصوص فعاليت خود در تلويزيون بيان كرد: تلويزيون خانه ي من است و ازاينكه مردم در دوردست ها اثر من را نگاه مي كنند لذت مي برم.
وي پس از تماشاي آيتمي از برنامه كه اختصاص به نظرسنجي و صحبت با سياستمداران در خصوص سريالهاي تلويزيون بود تصريح كرد:
زماني كه آنها آثار ما را ديده ودرباره آن اظهار نظر مي كنند من هم با آنها صحبت دارم وميگويم كه چرا نبايد هنرمند احساس امنيت كند و قانون كپي رايت در مجلس تصويب شود اين حق مسلم هنرمند است.
وي در درپايان برنامه در پاسخ به سوال مجري كه اگر حرف ديگري داريد در هر موردي وبا هر شخص خاصي  بيان كنيد عنوان كرد:من فقط با سياستمداران كار دارم واينكه چرا براي بودجه تلويزيون فكري در مجلس نمي كنند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار