متکی:

برای سهم‌خواهی وارد انتخابات نشدم/شاه‌ کلید اصلی حل مشکلات کشور تولید است

عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان گفت:‌ در راستای پُز دادن و سهم‌خواهی وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری نشده‌ام.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، منوچهر متکی عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان در نشست همیاران استان تهران جبهه پیشگامان خدمت به خانواده گفت: انتظار می‌رود کسانی که در عرصه انتخابات ریاست جمهوری حضور دارند با یک هم‌افزایی و خرد جمعی وارد عمل شوند.  
 
وی با اشاره به اینکه انتخابات مهمترین رخداد در صحنه سیاسی کشور است افزود: انتظار می‌رود که تمامی درخواست‌ها و مطالبات مردم در انتخابات پیش رو مورد عنایت قرار گیرد و آرمان‌هایی که مد نظر مردم بوده است به درستی اجرایی و عملی شود.  
 
متکی با اشاره به اینکه بنده تقریبا حدود یکسال و نیم برای ورود به عرصه انتخابات تحقیق و بررسی کردم، اظهار داشت:‌ انتظار می‌رود با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلفی با کم‌ و کاستی روبرو است، رئیس‌جمهور آینده برنامه و نگاه ویژه‌ای به این موضوعات داشته باشد.
 
عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان افزود: شرایطی که ما امروز داریم در سه حوزه مسائل اقتصادی، روابط خارجی و روابط مسئولین با یکدیگر خلاصه می‌شود، لذا حرکت در مسیر درست در راستای این حوزه‌ها بسیار مهم است.
 
وی با اشاره به اینکه جدال و دعوا میان روسای دو قوا مهم نیست، تصریح کرد: نفس این اتفاق از ابتدا اشتباه بوده است و سبب می‌شود که اعتماد عمومی نسبت به ارکان نظام افت پیدا کند.  
 
متکی تصریح کرد: رئیس‌جمهور و روسای قوای مقننه و قضاییه باید برای مردم حاشیه امن درست کنند و نباید با ایجاد جدل و اختلاف‌افکنی در فضای کشور مردم را نسبت به چشم‌ انداز آینده کشور ناامید کنند.  
 
وزیر سابق امور خارجه کشورمان افزود: رئیس‌جمهور آینده نباید پیرو مکتب و گرایش خاصی باشد و این نکته باید از نظر او مورد تاکید قرار گیرد که دین مردم را نباید دولتی کرد و جایگاه رئیس‌جمهور تنها در حیطه کشور‌داری است.  
 
وی گفت: اداره کردن کشور به بهترین شیوه و حل مشکلات مردم و تحقق مطالبات آنها از مهمترین مولفه‌هایی است که دولت باید آنها را در اختیار داشته باشد.  
 
عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان خاطرنشان کرد: اگر دولتی به سمت مکتب‌ و گرایش خاصی پیش برود به طور حتم انحراف در آنجا آغاز شده و از مسیر اصلی خود فاصله می‌گیرد.  
 
متکی اظهار داشت: در شرایط فعلی کشورمان، شاه‌ کلید اصلی حل مشکلات کشور توجه به مقوله تولید است.  
 
وی با اشاره به اینکه بر حسب وظیفه وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری شدم، تصریح کرد: در راستای ورود به عرصه انتخابات، برای پز‌دادن، سهم‌خواهی و انجام بازی سیاسی وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری نشدم.
انتهای پیام/  

برچسب ها: متکی ، خدمت ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار