مطابق با شرایط روز برنامه هاي شركت ملي نفت بازنگري مي شود

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده در سال ٩٢ تجدید نظر در برنامه استراتژیک و راهبردی شرکت ملی نفت ایران مطابق با شرایط جدید داخلی و بین المللی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، احمد قلعه بانی با بيان اين مطلب گفت: طرح ازدیاد برداشت از میادین مشترک را نیز در سال جاری در دستور کار شرکت ملی نفت ایران قرار گرفته است و براساس برنامه ریزی های انجام شده در سال ٩٢ تجدید نظر در برنامه استراتژیک و راهبردی شرکت ملی نفت ایران مطابق با شرایط جدید داخلی و بین المللی انجام می شود.

وي تصريح كرد:  به گونه ای که طی یک بازنگری، ساختار این شرکت تغییر و فرآیندهای اجرایی آن با توجه به ساختار جدید و بازنگری شده مورد مهندسی مجدد قرار خواهد گرفت.
 
*** افزایش ١٥٠ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید روزانه گاز کشور

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تولید از میادین مشترک نفت و گاز را از مهمترین برنامه های این شرکت در سال جاری دانست و افزود: با راه اندازی این تعداد از فازهای پارس جنوبی علاوه بر افزایش قابل توجه ظرفیت تولید گاز در کشور، فرآورده های دیگری نیز برای مصارف صنایع داخلی و صادرات تولید می شود.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اضافه كرد: با راه اندازی فازهای ١٢، ١٥ و ١٦ پارس جنوبی در سال ٩٢، روزانه بیش از ١٥٠ میلیون متر مکعب به ظرفیت تولید گاز کشور اضافه می شود.

قلعه بانی اظهار داشت: شرکت ملی نفت ایران به سمت بهره وری بیشتر و استفاده از الگوهای دانش محور سوق داده خواهد شد تا در شرایط خاص به ویژه زمانی که هزینه بخش های تولید (از جمله بخش حفاری) بیشتر می شود، افزایش بهره وری و افزایش ضریب بازیافت را به دنبال داشته باشد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار