بندرعباس/

زندان میناب در زمینه امور اصلاحی پیشرو است

زندان این شهر به عنوان مرکز اصلاح و تربیت در امور محوله پیشرو و پیشتاز است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، منوچهر خیرخواه شامگاه 18 فروردین طی بازدید از بخش‌های مختلف زندان میناب اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در این مرکز را شایسته تقدیر دانست و اظهار داشت: در زندان میناب توسعه فعالیت‌های دینی، فرهنگی، تربیتی، اشتغال و حرفه آموزی مددجویان به دقت مورد توجه قرار گرفته است.

وی همچنین زیباسازی فضای فیزیکی و اهتمام مسئولان ندامتگاه میناب در راستای تامین وسایل و امکانات ورزشی را از دیگر اقدامات ارزشمند در این مجموعه دانست و بیان کرد: از فعالیت‌های ورزشی می‌توان به عنوان ابزاری مناسب برای درمان مددجویان و تغییر نگرش آنان استفاده کرد.

این مسئول تصریح کرد: ورزش در محیط زندان عاملی موثر در پویایی و نشاط مددجویان به شمار می‌رود و قادر است بخش اعظمی از آلام آنان را کاهش دهد.

رئیس دادگستری میناب در ادامه به پیامدهای حرفه آموزی و اشتغال زندانیان اشاره کرد و گفت: تقویت کارگاه‌های اشتغال زندانیان می‌بایست به دقت در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

وی افزود:حرفه آموزی مددجویان سبب کاهش بازگشت آنان به زندان می‌شود.

خیرخواه ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در بخش‌های مختلف در زندان میناب، افزود: توجه به زیرساخت‌های اصلاح و تربیت از مهم‌ترین شاخص برنامه‌های زندان میناب است که گامی موثر در راستای بازگشت سعادتمندانه مددجویان به جامعه و کانون گرم خانواده تلقی می‌شود.

رئیس دادگستری میناب با حضور در زندان این شهرستان از واحد فرهنگی، اشتغال، بازپروری، فنی و حرفه‌ای، کارگری و دیگر بخش‌ها بازدید کرد./ج1

برچسب ها: پیشتاز ، زندان ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.