خوراکچی: فاصله مابین دو لیگ طولانی است / فوتسال در خواب بهاری فرو رفته است

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران گفت: فاصله زمانی بین دو لیگ بسیار طولانی است زمانیکه همه کار می کنند فوتسال ایران در خواب بهاره بسر می‌برد.

محمود خوراکچی سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: یکی از مواردی که در فوتسال ما وجود دارد و باید به آن رسیدگی شود طولانی بودن فاصله زمانی پایان و آغاز لیگ هاست.

در این فاصله 6-5 ماهه بازیکنان از شرایط ایده آل خود خارج می شوند و تکاپوی افراد برای فعالیت به حداقل می رسد بدین ترتیب این وقفه زمانی به برگزاری لیگ صدمه می زند.

وی افزود: 5 ماه استراحت برای برگزاری یک لیگ امری است که در حال حاضر در کشورهایی درجه 2 و 3 نیز دیده نمی شود تمام کشورها درحال فعالیت هستند تا در رقابت های مختلف حضور پررنگی داشته باشند.

خوراکچی در ادامه بیان داشت: در جلسه ای که با افتخاری داشتیم نظر خود را نسبت به این موضوع بیان کردم و دلایل اعتراض را خاطرنشان کردم که مورد موافقت وی قرار گرفت و قول رسیدگی دادند زیرا متوجه نشدند این وقفه حتی شرایط تیم ملی و بازیکنان حاضر در این تیم را تحت تاثیر قرار میدهد.

وی در خصوص پیشنهاد سرمربگیری از سوی تیم های لیگ برتری گفت: با توجه به سابقه ام در مربگیری و همچنین نتایج خوبی که به همراه تیم ها کسب کردیم تیم های زیادی راغب هستند که با آنها همکاری کنم اما تمام پیشنهادها در حد محبت بوده و به صورت رسمی دعوت پیشنهادی نداشته ام به همین دلیل تصمیمی نمی گیرم خواستار کار در تیمی هستم که امکانات مورد نیاز در اختیارم قرار دهد و اینگونه بتوانم توانایی های خود را به نمایش بگذارم.

خوراکچی در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل مسائلی که به دلیل فرد بودن تیم های لیگ برتر با  آن مواجه شدیم صحبت های افتخاری بر آن بود که لیگ فصل جدید با تعداد تیم های زوج برگزار می شود اما تعداد آن ها هنوز مشخص نیست و همچنین رقابت های جام حذفی نیز قبل از آغاز لیگ برگزار می شود./آق
برچسب ها: خوراکچی ، فوتسال ، میثاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار