علیدخت: فعلا به دنبال انتخاب مربی تیم ملی نیستیم

سرمربی تازه منصوب شده تیم ملی تنیس روی میز گفت: در حال حاضر کارها را من به عهده گرفتم و مربی تعیین نمی کنیم.

ابراهیم علیدخت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: من اکنون سرمربی تیم ملی هستم و همه کارها را به عهده می گیرم البته از تمام کسانی که تا به حال برای تیم ملی زحمت کشیده اند از جمله مهرداد بابادیوند و سایرین تشکر می کنم و امیدوار هستم که بتوانم به تیم ملی تنیس روی میز کشورمان کمک کنم.

اولین المپیکی تنیس روی میز فردا 20 فروردین به همراه نوشاد و نیما عالمیان برای شرکت در مسابقات کاپ آسیا عازم هنگ کنگ می شود وی در خصوص این رقابت ها پیش بینی خاصی ندارد: من مدت هاست که به سفرهای خارجی و مسابقات برون مرزی نرفته ام. نوشاد و نیما عالمیان که پینگ پنگ بازان خوبی هستند و ضمن اینکه تمام تلاشمان را برای پشتوانه سازی خواهیم کرد.

علیدخت درباره برنامه اردوهای تیم ملی خاطر نشان کرد: برنامه ما این است که اردوهای تیم ملی فقط محدود به قبل از مسابقات نباشد و با برگزاری اردوهای مستمر به تنیس روی میز کشور کمک کنیم.

وی ادامه داد: اکنون برای حضور در مسابقات کاپ آسیا با حضور برادران عالمیان، حمیدرضا طاهرخانی و مهران احدی در تهران اردو برپا کرده ایم ، بعد از بازگشت از هنگ کنگ هم برنامه اردوها پیگیری می شود تا قبل از مسابقات جهانی فرانسه اردوی مجارستان را هم تدارک دیده ایم.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان با اشاره به اردوی تیم ملی در بابلسر خاطرنشان کرد: در خصوص اینکه اردو چگونه برگزار شد و رضایت بخش بود یا خیر، بازیکنان باید نظر بدهند، بابلسر از نظر آب و هوایی برای پینگ پنگ مناسب است زیرا نزدیک سطح دریاست اما اینکه الزامآً اردوهای تیم ملی از این به بعد در این شهر باشد، درست نیست ما قصد نداریم اردوها را همیشه در یک مکان برگزار کنیم .

علیدخت در خصوص به عهده گرفتن سمت دبیر کمیته ی فنی فدراسیون نیز گفت: برگزاری جلسات مستمر و دستور جلسه های مناسب از برنامه های ما است که سعی می کنیم شرایط مدونی را پیگیری کنیم.

لازم به ذکر است: فدراسیون تنیس روی میز پس از فؤاد کاسب که تا خرداد 89 سرمربیگری تیم ملی را برعهده داشت شخصی را در این سمت نداشت ، سمت دبیر کمیته فنی هم تا زمستان سال 89 برعهده محمود نظری بود که پس از وی تا دو سال جای این سمت در فدراسیون خالی بود./آق
برچسب ها: علیدخت ، پینگ پنگ ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار