یک پذیرایی ساده

استقلال امروز در حالی میزبان تیم الهلال است که توانست است این تیم را درخانه خود شکست دهد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، آبی پوشان پایتخت امروز در چارچوب رقابت های قهرمانان آسیا میزبان الهلال عربستان است.

 بر اساس این گزارش: این تیم در بازی رفت خود برابر الهلال با وجود حواشی بسیار زیادی که عرب ها برای آنها ایجاد کرده بودند و فشار زیادی که در بازی متحمل شدند توانستند با گل های پژمان منتظری و آرش برهانی این حریف را شکست دهند.

در ادامه باید خاطر نشان کرد: پس از برد استقلال برابر این تیم عربستانی امیر قلعه نوعی صحبت هایی انجام داد و نسبت به میزبانی الهلالی ها انتقاداتی انجام داد و اظهار کرد که در تهران میهمان نوازی را به عرب ها نشان خواهیم داد و رفتار آنها را تلافی می کنیم.
 در ادامه این گفته های قلعه نوعی با اعتراض باشگاه  الهلال مواجه  شد و آنان در مورد تاخیر آپوشان در فرودگاه جده به کاروان شلوغ استقلال مرتبط دانستند نه باشگاه را.

 این درحالی است که به هنگام ورود الهلالی ها به فرودگاه امام از آنان انگشت نگاری به عمل آمد واین موضوع موجب ناراحتی آنان شد.

سرپرست استقلال در این خصوص اظهار داشت: ما به دنبال تلافی نیستیم در فرودگاه امام از آنان استقبال خوبی کردیم ما تصمیم در این مورد نگرفتیم و این کار توسط مسئولین فرودگاه به عمل آمده است و ارتباطی به باشگاه استقلال ندارد .

در پایان باید یاد آور شد: بازی امروز استقلال برابر الهلال عربستان ساعت 21 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود همچنین دو نماینده  دیگر کشورمان فردا به مصاف حریفان خود می روند./آق

 

 

برچسب ها: پذیرایی ، ساده ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار