ابوترابي در صحن علني:‌

رئيس دستگاه قضا پرونده ستار بهشتي را در دستور کار خود قرار دهد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دستگاه قضا به طور جدی پیگیردفاع از مظلوم پیگیر است، گفت: از رئیس دستگاه قضا می‌خواهم که این موضوع را جهت حراست از اقتدار نظام و پلیس در دستور کار خود قرار دهد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، حسن ابوترابی فرد در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۰ فروردین) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی سوال علی مطهری از مصطفی محمدنجار وزیر کشور با بیان این که نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی در استمرار امنیت در کشور و بحث دفاع از مظلوم به طور جدی تلاش می‌کند، گفت: به طور حتم این امر زمینه‌ساز اقتدار نظام، اقتدار مسئولان و دستگاه‌های خدمتگزار است.

وي در ادامه افزود: در همین راستا کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اطلاع از حادثه فوت ستار بهشتی مساله را پیگیری و گزارش جامعی را از تریبون مجلس ارائه کرد.

نايب رئيس مجلس همچنين اظهار داشت: براساس این گزارش و اراده جدی نظام و نیروی انتظامی نسبت به عزل رئیس فتا اقدام شد و افرادی بازداشت شدند که از هفت نفر افراد بازداشت شده هم اکنون دو نفر از آنها در زندان هستند و سایرین با تامین ضمانت آزاد شدند.

ابوترابي به  پيگيري جدی دستگاه قضا برای دفاع از مظلوم تاكيد كرد و افزود: از رئیس دستگاه قضا می‌خواهم که این موضوع را جهت حراست از اقتدار نظام و پلیس در دستور کار خود قرار دهد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ستار ، بهشتی ، پرونده ، صحن ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار