طي بيانيه‌اي اعلام شد؛

دعوت جبهه مردمي اصلاحات از اصلاح‌طلبان براي ثبت‌نام در انتخابات شوراي شهر و روستا

جبهه مردمی اصلاحات با صدور بیانیه‌ای از اصلاح‌طلبان دعوت كرد تا برای انتخابات شوراهای شهر و روستا به نهضت ثبت‌نام اصلاح‌طلبان بپیوندند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران جبهه مردمی اصلاحات با صدور بیانیه‌ای از نیروهای اصلاح‌طلب خواست در این دوره از انتخابات شوراهاي شهر و روستا ثبت‌نام کنند.

متن بیانیه جبهه مردمی اصلاحات به این شرح است:

ملت شریف و خوب ایران سربلند، اکنون در آستانه فصل دیگری از جاویدان این ملت مسلمان قرار داریم و با عنایت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر خلق حماسه‌ای دیگر از تک تک آنانی که در خود احساس عشق به وطن و دین پاک را دارند و توان اجرای سیاست‌های کلان و اداره این سرزمین پرگوهر را در خود می‌بینند تقاضامندیم در عرصه انتخابات شوراهای شهر و روستا مشارکت فعال کرده و در سال حماسه سیاسی و اقتصادی خلق حماسه‌ای دیگر رقم زنند و با تاسّی از امام(ره)، شهدا، منویات رهبر انقلاب و عرق ملی و انقلابی و همراه با خیل عظیم ملت، ایران را بسازیم.

از همه همفکران اصلاح‌طلب خود دعوت می‌کنیم که باشور و نشاط انقلابی یک بار دیگر به احیاي اصلاح‌طلبی و توسعه کشور عزیزمان همت گمارند.

همچنین شعار جبهه مردمی اصلاحات در این دوره از انتخابات این است: دست دردست هم دهیم و فریاد کنیم "می‌سازمت وطن ".

یکباردیگر از همه کسانی که دل در گرو انقلاب و این نظام مقدس اسلامی دارند دعوت می‌کنیم که به نهضت ثبت‌نام اصلاح‌طلبان در انتخابات شوراها پیوسته تا بتوانیم حماسه‌ای پرشور و بانشاط را ایجاد کنیم.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار