اخبار هندبال:

نخستین حضور کاسترلو در اردوی بزرگسالان/ احتمال حذف مسابقات غرب آسیا

رافائل کاسترلو، مربی اسپانیایی کشورمان از 27 فروردین در نخستین اردوی تیم ملی بزرگسالان حضور پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، نخستین اردوی بزرگسالان ملی پوش کشورمان از 27 فروردین در تهران آغاز خواهد شد و رافائل کاسترلو سر تمرینات حاضر می شود.

در ادامه گزارش آمده است، این اردو تا 2 اردیبهشت ادامه خواهد یافت و افراد دعوت شده به اولین اردو 34 نفر هستند که در غربال نهایی 16 تا 17 نفر انتخاب و به مسابقات بزرگسالان آسیا اعزام خواهد شد که بهمن سال جاری در قطر خواهد بود.

براساس این گزارش، در این رقابتها، انتخابی 2014 جهانی را شاهد خواهیم بود و با توجه به اینکه ایران تاکنون به این مسابقات اعزام نشده است مسئولان فدراسیون امید زیادی به انتخاب تیم ملی بزرگسالان براي اعزام به رقابتهای جهانی دارند.

این گزارش می افزاید، از  نفرات دعوت شده به اردو بیشترین تعداد به تيم ثامن سبزوار اختصاص دارد با 11 بازیکن و 6 نفر از سپاهان و مشهد، 3 نفر از شهرداری تبریز، 2 نفر از کردستان، 2 نفر لژیونر خارجی  و مابقی نیز از تیم هاي دیگر انتخاب شده اند.

گزارش دیگر عنوان می کند، اردوها  تا زمان برگزاری مسابقات قطر حداقل ماهی یکبار خواهد بود البته هر چه به زمان برگزاری این مسابقات نزدیک شویم تعداد این اردوها  افزایش می یابد البته در شهریور  سال جاری رقابتهای غرب آسیا را پیش رو داریم که هنوز مشخص نيست انجام شود يا نه.

 گزارش دیگری یادآور می شود، تیم ملی بزرگسالان در حالی مکان خود را به رافائل کاسترلو داده است که در مدتی که وی در ثامن سبزوار حضور دارد عملکرد خوبی ارائه کرده است و مسئولین فدراسیون امیدوارند بتوانند از تجربیات بالای این مربی خارجی  به بهترین نحو استفاده کنند و جایگاه تیم ملی را در آسیا ارتقاء دهند و بتوانند به رقباتهای جهانی نیز اعزام شوند.

در پایان گزارش خاطرنشان می شود، هندبال نیز مانند سایر رشته های ورزشی همچون والیبال، بسکتبال و غیره رو به جلو حرکت می کند و امیدواریم روزی فرا برسد که در دنیا جزو مطرح ترین تیم ها باشیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار