آلبوم‌ ديجيتال بسازید و کارت پستال طراحی کنید +دانلود

اين نرم‌افزار قاب عکس‌هايي به صورت آماده دارد که شما مي‌توانيد از آن‌ها استفاده کرده و عکس‌هاي خود را در قاب‌هاي زيبايي قرار داده و در نهايت اين قاب‌ها را در يک گالري ديجيتال يا آلبوم ديجيتال در کنار هم قرار دهيد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، با توجه به اين نکته که با پيشرفت علم تمامي ابزارها به سمت ديجيتال شدن پيش خواهند رفت، لازم است که بعضي از ابزارها به‌روز شده و ما به شکلي ديگر از آن‌ها استفاده کنيم.

در حال حاضر بيشتر افراد براي تهيه عکس يا فيلم از دوربين‌هاي ديجيتال استفاده مي‌کنند و ديگر خبري از دوربين‌هاي معمولي نيست. در اين شرايط همان‌طور که شما هم شاهد هستيد تعداد عکس‌ها با توجه به حافظه‌اي که دوربين‌ها دارند بسيار بيشتر از گذشته شده است و ديگر شما قادر هستيد از هر لحظه‌اي که دوست داريد عکس گرفته و در نهايت اگر آن عکس را نپسنديديد، آن را به آساني حذف کنيد اما بايد به اين نکته هم توجه کرد که حجم وسيع اين عکس‌ها نياز به يک مديريت و دسته‌بندي منظم دارد.

شايد براي شما هم اين مشکل به وجود آمده باشد که بعد از مدتي به آساني نتوانيد عکس‌هاي خود را دسته‌بندي کرده و آلبوم مرتبي براي خود دست و پا کنيد. اين موضوع بعد از مدتي مي‌تواند باعث آزار شما شود.

نرم‌افزاري که در اين مطلب به شما معرفي مي‌کنيم به شما کمک خواهد کرد که به آساني بتوانيد براي خود آلبوم عکس ديجيتالي تهيه کرده و حتي با خلق تصاوير گرافيکي عکس‌هاي خود را در قاب‌هاي زيبايي قرار دهيد.

اين نرم‌افزار که InAlbum Delux نام دارد محصولي از شرکت نرم‌افزاري Incredi Tools است. شما مي‌توانيد با کمک اين نرم‌افزار با ساخت تصاوير گرافيکي و قرار دادن عکس‌هايتان در کنار هم عکس‌هاي جديدي درست کرده و با توجه به علاقه خود آن‌ها را در آلبوم‌هاي مختلف قرار دهيد.

شما با استفاده از اين نرم‌افزار مي‌توانيد کارهاي جالب ديگري هم انجام دهيد. به طور مثال مي‌توانيد تقويم، کارت تبريک يا پوستر طراحي کنيد.

يکي از مهـم‌ترين ويژگـي‌هاي اين نرم‌افزار محيط گرافيکي آسـان آن اسـت. شما مي‌توانيد به راحتي با اين محيط گرافيکـي کـار کرده و به نتيجه دلخواه خود دست پيدا کنيد. از ديگـر ويژگـي‌هـاي اين نرم‌افزار مي‌توان به اين مورد اشـاره کرد کـه شما مي‌توانيد با استفاده از آن مجموعـه‌هاي بسيـار جالبي از عکس‌هاي مختلف بسازيد. جالـب است بدانيـد که مهم نيست در اين مجموعه هر عکسـي چه اندازه‌اي داشته باشد.

اين نرم‌افزار قاب عکس‌هايي به صورت آماده دارد که شما مي‌توانيد از آن‌ها استفاده کرده و عکس‌هاي خود را در قاب‌هاي زيبايي قرار داده و در نهايت اين قاب‌ها را در يک گالري ديجيتال يا آلبوم ديجيتال در کنار هم قرار دهيد.

شايد بتوان گفت اين نرم‌افزار کامل‌ترين و قدرتمندترين نرم‌افزاري است که در اين زمينه وجود دارد زيرا امکانات بسيار زيادي براي ويرايش عکس‌ها در اختيار شما قرار خواهد داد. علاوه بر اين موارد اين نرم‌افزار از کليه عکس‌ها با فرمت‌هاي PNG ،TGA ،WMF ،GIF ،JPG ،BMP و TIFF پشتيباني مي‌کند و شما مي‌توانيد عکس‌هاي خود را از هر وسيله ديجيتالي به اين نرم‌افزار منتقل کنيد.

اين نرم‌افزار با کليه نسخه‌هاي ويندوز سازگار است و شما مي‌توانيد آن را از اینجا دريافت کنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار