مشهد/

مشارکت 100 میلیاردی خراسان رضوی در بازسازی عتبات عالیات عراق

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی گفت: تعهد استان برای مشارکت در بازسازی اعتاب مقدسه در عراق درسال جاری یکصد میلیارد ریال می باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد جعفر دهنوی در مراسم تقدیر از خادمان افتخاری فرهنگ و رسانه فعال در این حوزه افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده برای تامین این مبلغ تمرکز بر جذب مشارکت های مردمی در قالب نهادها، تشکل ها ، دستگاه ها و ادارات دولتی و مجامع امور صنفی و مانند آن می باشد.

وی اظهار کرد: بدین منظور نیازمند حضور و مشارکت همه لایه ها و اقشار جامعه در این امر معنوی هستیم و تا کنون هم مردم استان حضوری فعالانه در این بخش داشته اند.

وی گفت: در بخش دولتی هم استاندار خراسان رضوی برای فعال شدن در امر بازسازی عتبات عالیات و جلب مشارکت های مردمی، ابلاغیه ای به فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی خواهند داشت.

وی افزود: در آخرین نشستی که چند روز قبل با استاندار و جمعی از مسوولان استان برگزار شد، استاندار خراسان رضوی پنج درصد از حقوق ماهیانه خود را به مدت یکسال به بازسازی عتبات عالیات اختصاص داد.

دهنوی گفت: توسعه این فرهنگ در بدنه دستگاه های اداری و اجرایی و سایر نهادها و تشکل ها می تواند در جذب مشارکت های بیشتر و تحقق مبلغ تعهد شده موثر باشد/س 

برچسب ها: بازسازی ، عتبات ، عالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.