چهارمين دوره سفرهاي استاني هيئت‌ دولت به استان خوزستان/4

جزئيات برنامه سفر دو روزه هيئت دولت و رئيس‌جمهور به استان خوزستان

رئيس‌جمهور در چهارمين دوره سفرهاي استاني خود به استان خوزستان، تعدادي از پروژه‌هاي عمراني را افتتاح خواهد كرد و با حضور در شهرستان‌هاي اين استان با مردم ديدار عمومي خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار اعزامي باشگاه خبرنگاران به استان خوزستان، برنامه‌هاي سفر دو روزه هيئت دولت به اين استان تا ساعت 17:30 روز دوشنبه طول خواهد کشيد.

رئيس‌جمهور در بدو ورود به استان خوزستان نيز به مصلي بزرگ امام خميني شهر اهواز براي ديدار عمومي براي مردم اين شهر رفت.

احمدي‌نژاد قرار است در ساعت 16 امروز با حضور در شهرستان انديکاي استان خوزستان با مردم اين شهرستان ديدار عمومي داشته باشد.

وي پس از اين ديدار به شهرستان هويزه خواهد رفت و از ساعت 18 الي 19 با مردم اين شهرستان ديدار عمومي دارند.

رئيس‌جمهور قرار است راس ساعت 20:30 با حضور در مهم‌ترين برنامه اين سفر يعني برنامه حماسه حضور که ميهمانان آن را بيشتر جوانان نخبه استان تشکيل مي‌دهد حضور پيدا کند.

احمدي‌نژاد پس از سخنراني در اين برنامه قرار است از ساعت 22 الي 24 دو کارگروه کشاورزي و صنعت را در اين استان تشکيل داده و مشکلات آن‌ها را مورد پيگيري قرار دهد.

رئيس‌جمهور در دومين روز از سفر خود (دوشنبه) به استان خوزستان راس ساعت 6:30 با سفر به بندر ماهشهر تعدادي از پروژه‌هاي عمراني، پتروشيمي، بيمارستان و راه‌سازي را با حضور وزراي نفت، نيرو، راه‌سازي مورد بهره‌برداري قرار خواهد داد.

احمدي‌نژاد پس از افتتاح اين طرح‌هاي عمراني نيز به شهرستان آقاجاري خواهد رفت و راس ساعت 9:30 صبح به مدت يک ساعت با مردم اين شهرستان ديدار عمومي خواهد داشت.

وي پس از اين ديدار نيز به شهرستان هفگل خواهد رفت و راس ساعت 11 با مردم اين شهرستان ديدار عمومي خواهد داشت.

رئيس‌جمهور در ادامه سفر دو روزه خود راس ساعت 12:30 الي 13 به شهرستان رامهرموز خواهد رفت و در آن‌جا سد جره را مورد بهره‌برداري و بازديد قرار خواهد داد.

احمدي‌نژاد در آخرين برنامه سفر دو روزه هيئت دولت به اين استان راس ساعت 14 الي 16 در جلسه هيئت دولت که در استانداري خوزستان برگزار مي‌شود، شرکت خواهد کرد.

در پايان اين جلسه نيز رحيمي معاون اول رئيس‌جمهور، مصاحبه‌اي مطبوعاتي با خبرنگاران از ساعت 16:30 در خصوص چهارمين دوره سفرهاي استاني رئيس‌جمهور خواهد داشت.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار