دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان:

تعلیق بودیم ولی تعطیل نبودیم

احمد صاحبی با اعلام اینکه ما در سال 91 کلیه اهداف خود را انجام داده ایم گفت: در سال 92 سعی خواهیم کرد پیگیری های مربوط به سال گذشته را دنبال کنیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان گفت یکی از مواردی را که امسال مدنظر است پرداختن به جوانان است ما برای اولین بار در ورزش تیراندازی با کمان مسابقات قهرمانی کشور جوانان را طی دو روز در ارگ بم استان کرمان برگزار نمودیم که برای پشتیبانی نیاز است که به جوانان به صورت ویژه پرداخته شود. یکی دیگر از برنامه ها برگزاری مسابقات جایزه بزرگ در هر فصل می باشد اولین دوره این مسابقات اسفندماه سال گذشته برگزار و جایزه بیست و چهار میلیون تومانی را برای نفرات برتر رشته های مختلف برای بانوان و آقایان دربرداشت و برگزاری این مسابقات انگیزه خوبی را به ورزشکاران جهت ادامه تمرینات خواهد داد. برگزاری کلاسهای آموزش داوری و مربیگری یکی دیگر از اهداف این فدراسیون در سال جدید می باشد.

صاحبی ضمن امیدواری به اینکه با تلاشهایی که صورت پذیرفته با برداشته شدن تعلیق رشته تیراندازی با کمان سعی خواهیم نمود در مسابقات مورد نظر فدراسیون جهانی حضور مثبتی داشته باشیم به همین جهت می باشد که اردوی تیم ملی رشته ریکرو و کامپوند زنان و مردان از اول سال جدید در سایت تخصصی تیراندازی کمان تشکیل شده و هم اکنون نیز ادامه دارد و خوشبختانه رکورد ورزشکاران نیز نسبت به گذشته بهتر شده و این آمادگی را دارند که در مسابقات بین المللی حضور مثبتی داشته باشند.

احمد صاحبی در پایان به این نکته اشاره نمود با توجه به اینکه آقای محمد علی شجاعی به سمت رئیس انجمن بین المللی آسیا منصوب شده بتوانیم در رشته ای دیگر از جمله تری دی و کراسبو حضور خوب موثری داشته باشیم و بعد از دو رشته ریکرو و کامپوند در این رشته ها نیز بصورت فعالتری در ایران کار خود را ادامه دهیم.

وی همچنین در رابطه با اعزام تیم ملی به مسابقات تری دی در کشور مجارستان در خردادماه سال جاری خبر داد./زر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار