بندرعباس /

جشنواره خلیج فارس بهترین فرصت برای دفاع از هویت ملی و دینی

مشاور عالی استاندار هرمزگان گفت: سومین دوره جشنواره بین المللی خلیج فارس بهترین فرصت برای ادای دِین به هویت ملی و دینی است که باید در مناسبت های مختلف مورد دفاع قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس علی علامه زاده افزود: امسال این جشنواره همزمان در جزایر هرمز و ابوموسی و شهرستان بندرعباس برگزار می شود.

وی رونمایی از تمبر خلیج فارس ،برگزاری مسابقات ورزشی با نام جام خلیج فارس در دانشگاه های استان ،همایش پیاده روی ،تشکیل زنجیره انسانی دانش آموزی در سراسر استان و برپایی همایش ملی پژوهش های زیست محیطی خلیج فارس را از مهمترین برنامه های امسال اعلام کرد.

مشاور عالی استاندار هرمزگان گفت: توجه به مباحث پژوهشی و تحقیقاتی برنامه های فراگیر برای تمامی اقشار جامعه مهمترین ویژگی های جشنواره سوم خلیج فارس است.

علامه زاده افزود: خلیج فارس مورد وفاق و محل اتحاد و همدلی افراد و گروه ها با اعتقادات ،سلیقه ها و گرایشات متفاوت است.

وی تصریح کرد: خلیج فارس و هویت و اهمیت آن باید از جنبه های برون مرزی مورد توجه قرار گیرد و این نکته باید در جریان برگزاری سومین جشنواره خلیج فارس نیز با استفاده از راهکارها و روش های ارتباطی بین المللی اجرا شود.

برنامه های سومین دوره جشنواره بین المللی خلیج فارس از امروز آغاز می شود و تا دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس ادامه دارد./س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.