مشاور عالي رئيس دانشگاه آزاد:

استکبار از شکوفايي دموکراسي در ايران نگران است

مشاور عالي رئيس دانشگاه آزاد گفت: کشورهاي به ظاهر ابر‌قدرت بايد بدانند از اين پس شاهد رشد و شکوفايي بيشتر و به ثمر نشستن تلاش‌هاي جمهوري اسلامي ايران در جهان اسلام خواهند بود.

محمد‌حسين پرکره، در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ادعاي مقامات آمريکايي مبني بر اينکه شرايط داخلي ايران در آستانه انتخابات وخيم است،‌ اظهار داشت: استکبار جهاني سعي دارد با تبليغات و عمليات رواني با پروراندن تفکري پوچ حضور مردم را در عرصه انتخابات کمرنگ کرده است.

وي افزود: يكي از دلايل اصلي آمريکا و صهيونيست در ترويج ادعاهاي ضد ايراني در سطح جهان رعب و ترسي است که به دليل قدرت و جايگاه ايران در منطقه و در سطح بين‌الملل و دستيابي ايران به پيشرفت‌هاي علمي براي آنان ايجاد شده است.

مشاور عالي رئيس دانشگاه آزاد  تصريح کرد: اگر تاريخ روزهاي سخت ايران را مرور کرده و لحظات بحراني معيشت مردم را در دوران جنگ به ياد بياوريم، هرگز از اين روزها به عنوان روزهاي وخيم ياد نخواهيم کرد. چرا که در واقع اين روزها روزهاي سازندگي براي کشور ما است.

وي يکي از دلايل ابراز ناراحتي دشمنان را پررنگ شدن نام اسلام در جهان دانست و گفت: اين همه احساس عجز و ناتواني آمريکا و صهيونيست‌ها در برابر اقدامات مهم و سرنوشت‌ساز در کشورمان، نشان‌دهنده دستيابي به اوج شکوفايي دموکراسي و مردم سالاري ديني در نظام جمهوري اسلامي ايران است.

پرکره در ادامه افزود: کشورهاي به ظاهر ابر‌قدرت بايد بدانند از اين پس شاهد رشد و شکوفايي بيشتر و به ثمر نشستن تلاشهاي ارزنده کشورهاي مسلمان در جهان خواهند بود.

اين فعال دانشجويي در پايان خاطر نشان کرد: ملت ايران با حفظ وحدت و خلق حماسه‌اي ديگر با حضور در پاي صندوق‌هاي رأي، پيچ تاريخي اين روزهاي سخت‌ اقتصادي را با عزت و سربلندي سپري کرده و افتخار ديگري را در کارنامه دستاوردهاي ارزشي و پيروزي‌هاي کشورمان به ثبت خواهند رساند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: دکتر ، پرکره ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار