شجاعي:

با تایید اعضاي مجمع، اساسنامه را به فدراسیون جهانی می دهیم/ تجهیزات جدید تا یک ماه دیگر می رسد

رئیس فدراسیون تیر و کمان تاکید کرد: نقطه نظرات فدراسیون جهانی در اساسنامه اعمال شده و با تایید اعضاي مجمع، اساسنامه نهایی را به فدراسیون جهانی می فرستیم.

محمد علی شجاعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد بحث اساسنامه فدراسیون پس از رفع تعلیق اشاره کرد: فدراسیون جهانی و IOC برای رفع تعلیق، پیگیر بحث اساسنامه فدراسیون بود و طی جلسات و مکاتباتی نقطه نظرات خود را در مورد اساسنامه به ما ارائه کرد.

وی ادامه داد: با چند گروه تخصصی، نقطه نظرات فدراسیون جهانی را اعمال کردیم و پس از آن جلسه ای با مجمع فدراسیون تشکیل دادیم تا تغییرات احتمالی با نظر اعضای مجمع نهایی شده و به فدراسیون جهانی ارسال شود.

شجاعی تصریح کرد: برای رفع تعلیق شرط خاصی وجود نداشت، تنها اطلاعاتی از وضعیت تیر و کمان ایران داشتند که کامل نبود و در جمع بندی، مسئولان فدراسیون جهانی را به این سمت سوق می داد که مشکلاتی در فدراسیون جهانی، مستنداتی ارائه کردیم که هیچ کار غیر قانونی برخلاف آیین نامه فدراسیون جهانی صورت نگرفته است و این موضوع هم به آنها ثابت شد.

**** پیگیر اسامی موجود در سایت جهانی نبودیم

شجاعی در مورد پاک نشدن اسم کریم صفایی از سایت فدراسیون جهانی گفت: من اطلاعی از این جریان ندارم، ما پیگیر اصل کار بودیم نه اسمی که در سایت فدراسیون جهانی است.

رئیس فدارسیون تیر و کمان در مورد شرکت در جام ها ی جهانی اضافه کرد: ما برای اولین دوره مسابقات جام جهانی امسال در کشور چین ثبت نام کردیم اما با توجه به شروع این مسابقات در روز 24 ارديبهشت تیم باید حداقل روز 22 اردیبهشت به چین اعزام شود که با مشکلات مربوط به تهیه ویزا این سفر قطعی نیست.

رئیس فدراسیون تیر و کمان گفت: بعد از مسابقات چین 3 مرحله دیگر از مسابقات جام جهانی با فواصل حدودا یک ماهه در کشورهای ترکیه، کلمبیا و لهستان برگزار می شود و پس از آن فینال چهار دوره جام جهانی در پاریس انجام می گیرد و درنهایت مسابقات جهانی در آنتالیا ترکیه را پیش رو داریم.

*تجهیزات را در دو قسمت سفارش دادیم

وی در مورد تجهیزات جدید تیر و کمان تاکید کرد: بخشی از تجهیزات جدید را از اروپا سفارش داده ایم که احتمالاً تا یکماه دیگر به ایران می رسند و بخشی هم از ترکیه که زودتر به دستمان می رسد.

رئیس فدراسیون تیر و کمان گفت: قبلاً شکاف بزرگی بین 2 رشته ریکرو و کامپوند بود اما حالا هر 2 تیم در یک اردو هستند. تعدادی بازیکن واقعاً خوب هم داریم و امیدواریم با تشکیل تیم ملی ب و جوانان این نفرات به حدی برسند که در مسابقات جهانی هم مقام بیاورند هر چند این جریان به کمی زمان نیاز دارد./مح

برچسب ها: اعضا ، فدراسیون ، تیروکمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار