ترفند عجیب و دلخراش زن آمریکایی برای گرفتن حق بیمه!

یک زن چندشخصیتی با اسلحه به جان اعضای خانواده‌اش افتاد تا با کشتن آنها حق بیمه بگیرد.

 به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،زن دیوانه‌ای در کارولینای جنوبی برای تصاحب حق بیمه 700هزار دلاری در توطئه‌ای شوم 2 پسر، شوهر سابق و نامادری‌اش را با شلیک چندین گلوله کشت.

این زن 49 ساله امریکایی به نام سوزان هندریکس از بیماری چندشخصیتی رنج می‌برد. او در حالی که مدت‌ها برای این ثروت بادآورده نقشه کشیده بود با صحنه‌سازی، یک قتل‌ تمام عیار راه‌انداخت و پس از کشتن اعضای خانواده، اسلحه را در کنار جسد پسر بزرگش جاسازی کرد تا او را قاتل معرفی کند ولی با زیرکی پلیس و ترفندهای روانپزشکی در نهایت به قتل اعتراف کرد.

این حادثه دلخراش حدود 7 ماه پیش در خانه پدری سوزان هندریکس رخ ‌داد و بازرس ویژه این پرونده معتقد است گرفتن حق بیمه یکی از انگیزه‌های این زن برای ارتکاب قتل‌هاست اما با توجه به مشکلات متعدد روانی او، قطعاً انگیزه‌های دیگری نیز در این جنایت مؤثر بوده است.

به گزارش پلیس با وجودی که شواهد موجود در پرونده برای تأیید حکم اعدام این زن کفایت می‌کند اما با توجه به بیماری روانی، مجازات حبس ابد برای او در نظر گرفته شده است.این زن برای متقاعد کردن پلیس نسبت به گناهکار بودن پسرش همه جوانب را در نظر گرفته بود و حتی نامه‌ای به پلیس نشان داد که روز قبل از جنایت از طرف پسرش جعل کرده بود تا نشان دهد که او مرتکب جنایت شده است.

قربانیان این زن پسران 23 و 20 ساله او، همسر سابق52 ساله‌اش و نامادری 64 ساله‌اش بوده‌اند که همگی یا با شلیک در سر یا با تیرهای متعدد در شکم و سینه‌​شان جان ‌باخته بودند. جسد پسر کوچکتر این زن در حالی پیدا شد که قصد فرار از در را داشت، طبق شواهد موجود در پرونده، این زن یک بار نیز هفت سال پیش با شلیک گلوله مرد 36 ساله‌ای را به قتل رسانده بود. او در آن زمان نیز توجیه خودش را دفاع شخصی عنوان کرد که به دلیل نبود شرایط برای رد ادعايش اتهامی به او وارد نشد و آزادش کردند.

برچسب ها: زن ، بیمه ، قتل ، باشگاه ، شبانه ، امریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار