تورج نصر خبر داد:

میراث فرهنگی هم صاحب سریال شد

مجموعه "دور کرج در 8 روز" با پرداخت به موضوع بناهای تاریخی استان البرز برای شبکه یک سیما آماده مي‌شود.

تورج نصر دوبلور و بازیگر پیشکوست سیما با اشاره به نقش خود در مجموعه "دور کرج در 8 روز" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: داستان این سریال به صورت فانتری بوده و مربوط به ماه عسل یک زوج جوان می شود.
وی افزود: در دور کرج در 8 روز نقش "ملانصرالدین" را بازی میکنم که با توجه به موضوع هر قسمت او دوم ظاهر می شود.
"نصر" ادامه داد: این زوج تصمیم می‌گیرند برای ماه عسل به "شمال" بروند ولی قهوه چی آنها را تشویق به گردش در شهر "کرج " می‌کند.
این بازیگر اظهار داشت: در "کرج" قاره های بسیاری وجود دارد و این خروج به هنگام گردش از  هم جدا شده و هر کدام از درون قاری که مربوط به دوره ای از تاریخ است می روند.
دوبلور پیشکسوت سیما با اشاره به مرتبط بدون مجموعه "دور کرج در 8 روز" تصریح کرد: در هر قسمت از این سریال یک بنای تاریخی استان البرز مانند "کاروانسرای شاه عباسی"، "غار یخ مراد"، "آسیاب برج" حمام مصباح و.. مورد بررسی قرار میگیرد و شخصیتهای داستان به درون این ماجراها می روند.
نصر با اشاره به جذابیت داستان و نو بودن قصه افزود: همه داستانهای سریال "دور کرج در 8 روز" از داستان های معروف فولکلوریک ایرانی بهره مند شده است.
وی تصریح کرد: در هر قسمت بازیگران بسیاری به تیم می‌پیوند که بعد از اتمام فیلمبرداری این مجموعه برای پخش به شبکه یک سیما می رود.
گفتنی است "امیر زریوند، "تنا صادقی"، "سعید پیردوست"، "تورج نصر"، "مختار سائقی"، "صفر کشکولی"، "محمد ‌آزادی"، "اسدالله یکتا" "امید علیمردانی و... بازی می‌کنند.
شایان ذکر است 80 درصد فیلم به شکل رئال، انیمیشن و جلوه های ویژه خواهد بود و "هادی مشکات" تهیه کننده "امید رخ افروز" مدیر تصویربرداری احمد کلانتری صدابردار، مریم کرمی طراح گریم و سروناز آقازمانی طراح صحنه و لباس و "سعید چاری" کارگردان این مجموعه تلویزیونی هستند. /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار