علیلو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تشکیل 4 کمیته در هیات تفحص از صنایع خودروسازی/ حکم ابلاغ اعضاء صادر نشده است

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صنایع خودرو‌سازی، با بیان اینکه حکم ابلاغ اعضای این کمیته هنوز صادر نشده است، از تشکیل 4 کارگروه در این کمیته خبر داد.

"علی علیلو" نماینده مردم شبستر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی، گفت: اعضای کمیته تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی درحال‌حاضر در انتظار صدور حکم ابلاغ‌های خود از رئیس مجلس هستند، لذا با صدور احکام، این کمیته کار خود را رسما آغاز خواهد کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه دبیرخانه این کمیته در حال راه‌اندازی است، افزود: احتمالا 4 کمیته فنی، مالی و سرمایه‌گذاری‌ها، ساختاری و مشاوره حقوقی در این هیئت تحقیق و تفحص شکل خواهد گرفت.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی در خاتمه خاطرنشان کرد: در یکشنبه هفته آتی این کارگروه ها شکل خواهد گرفت، ضمن آنکه وظایف اعضا نیز مشخص خواهد شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تفحص ، کمیته ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۰۰:۲۳ ۲۹ دی ۱۳۹۷
با سلام خدمت شما و همکارنتون.
اقا تقصیر من معلم چیه که ورودی مهر ۸۸ هستم و اون دوسالی که تو دانشگاه بودیم جز سنوات محسوب نکردن و به سابقه مون تا حالا نزدن کسی هم تا بحال رسیدگی هم نمیکنه.خواهش میکنم بازم ازتون خواهش میکنم وقت داشتین پیگیری کنید.
با احترام فائق
Germany
وحيد آريافر
۱۷:۱۰ ۱۳ مهر ۱۳۹۶
با عرض سلام پدر بنده چهل سال قبل در سانحه رانندگى كشته شد قاتل در حين رسيدگى پرونده بابت اياب و ذهاب چكى به مبلغ ده هزار تومان به ما دادند در تاريخ مقرر چك نقد نشد و مصادف شد با وقوع انقلاب قاتل متوارى شد اكنون پس از چهل سال قاتل دستگير شد لطفا بفرماييد چه حكمى دارد
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۰:۳۷ ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
با سلام
1-در قرارداد پیش فروش اپارتمان آیا انشعاب گاز و پارکینگ وانباری و نوع مصالح هم جزو تعهدات پیش فروشنده میباشد؟
در قرارداد نوشته شده که در صورت انجام هر یک از تعهدات فروشنده که در این قرارداد ذکر شده ملزم به پرداخت خسارت روزانه... تومان بابت تاخیر در انجام تعهد میباشد.
2-در صورتی که ظهر مبایعنامه انشا شود که خریدار و فروشنده به توافق رسیدند و اپارتمان تحویل خریدار گردید و تنظیم سند بعد از پایان کار و صورت مجلس تفکیکی میباشد،ایا فقط تحویل کلید اپارتمان ناقص بدون پارکینگ و انباری و گاز تحویل محسوب میشود و وجه التزام غیر مطالبه است؟
3-آیا دادگاه بدوی میتواند در یک پرونده 2 بار رای واخواهی صادر کند؟
4-در صورت ابلاغ رای به محکوم علیه غیابی و گذشت 39 روز از ابلاغ دادگاه بدوی میتواند جلسه واخواهی تشکیل بدهد و رای صادر کند؟
5-در صورتی که خواهان بدوی 2نفر باشند و در دادخواست واخواهی فقط نام یکی واخوانده نوشته شود و در خواست رسیدگی مجدد از پرونده درخواست واخواه باشد،ایا رای صادره شامل نفر دوم نیز میباشد؟
Iran (Islamic Republic of)
زانیار
۱۷:۲۰ ۱۷ تير ۱۳۹۶
سلام آیا مهر ده انگشت برای ادم پرونده میشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
زانیار
۱۷:۲۰ ۱۷ تير ۱۳۹۶
سلام آیا مهر ده انگشت برای ادم پرونده میشه ؟
آخرین اخبار