خوراکچی: آبرویم را از سر راه نیاوردم که راحت تهمت بزنند/افتخاری باید اول فیلم را می دید بعد مصاحبه می کرد

سرمربی تیم میثاق تهران گفت: خوشحالم اثبات شد تبانی نکردیم، اما افسوس می خورم که با این تهمت کار بزرگ میثاق را زیر سوال بردند.

محمود خوراکچی سرمربی تیم میثاق در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: خوشحالم از اینکه رای کمیته صادر شده و بحث تبانی منتفی است البته از همان ابتدای امر برایم روشن بود که مسولان متوجه قضاوت اشتباه خود می شوند، تنها افسوسم از این مورد است که کار بزرگ میثاق با این اتهام زیر سوال رفت و خستگی به تنمان نشست.

 افتخاری به عنوان سرپرست کمیته فوتسال قبل از اینکه در سایت های خبری مصاحبه کند و بگوید هر جا خوراکچی هست بلوایی به پا می شود باید فیلم را خودش مشاهده می کرد و دو تیم هلال احمر و میثاق را متهم نمی کرد این کار افتخاری برایم گران تمام شد.

وی افزود: در صورتیکه فیلم بازی توسط افتخاری باز بینی می شد و ازهمان ابتدا بحث تبانی مطرح نمی شد به طور حتم به نفع فوتسال کشورمان بود زیرا دیگر کشورها کوچکترین اتفاقاتی را در فوتسال ما را زیر نظر می گیرند، می دانستم که رای پایانی تبانی را تکذیب می کند. همه من را به خوبی می شناسند و به همین دلیل قضاوت را به مردم سپردم.

 خوراکچی در ادامه بیان کرد: اعتبارم را کیلویی نخریدم که هر کس به من اتهام بزند! این پرونده با این رای بسته نمی شود افتخاری باید در مورد تمام اظهاراتی که در این مدت در مورد من داشته شفاف سازی کند، اتهام تبانی، عصبی بودنم و حاشیه سازی در لیگ! صحبت ایشان با من در خصوص سرمربیگری از جمله این موارد است. شفاف سازی در خصوص موضوع های بیان شده منفعت فوتسال را در پی دارد و من نیز از این اتهامات مبری می شوم افتخاری انسان با شخصیتی است از او  درخواست می کنم  خودش را جای من بگذارد و احساس  کسی را داشته باشد که برای کاری که انجام نداده محکوم می شود، حق طبیعی من است که بخواهم وی در رسانه های خبری به دلیل منتفی شدن جریان تبانی و اتهاماتی که به من زده شده روشن سازی کند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: از اینکه لیگ سلامتی را پشت سر گذاشتیم خوشحالم اما جریانات بوجود آمده شیرینی صعود بزرگمان در جدول رده بندی را به کاممان تلخ کرد./آق

برچسب ها: سرمربی ، تیم ، میثاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار