کشف محموله 17 تني باطري سرقتي در غرب تهران

فرمانده انتظامي غرب تهران از انهدام باند بزرگ سرقت داخل خودرو خبر داد و گفت :در اين زمينه محموله 17 تني باطري سرقتي به ارزش 1ميليارد و200 ميليوني كشف شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  سرهنگ اصلاني با اشاره به عمليات پليس در کشف محموله باطري مسروقه گفت : در پي سرقت 1 دستگاه تريلي کشنده هوو حامل 17 تن بار باطري که از بندرعباس به مقصد فرودگاه پيام کرج بارگيري شده و در روز ششم ارديبهشت در شهر انديشه توسط سارق يا سارقين به سرقت رفته بود با ارجاع پرونده به پليس آگاهي،شناسائي ودستگيري سارقان در دستور کار پليس قرار گرفت.
 
اين مقام ارشد انتظامي در ادامه گفت : با تلاش شبانه روزي ماموران پليس آگاهي در کمتر از 1 روز، اموال مسروقه در شهرستان شهريار کشف و در اين راستا چهار نفر دستگير شدند .
 
کشف 64 کيلوگرم موادمخدر و روانگردان
 
رئيس پليس غرب استان تهران با اشاره به کشف 39 کيلوگرم موادمخدر از داخل هنداونه گفت : مأموران پليس مبارزه با موادمخدر در راستاي مقابله با پديده شوم قاچاق موادمخدر و مبارزه با سوداگران مرگ با انجام فعاليت شبانه روزي در 3 روز گذشته و اشرافيت اطلاعاتي کامل بر حوزه استحفاظي، در عملياتي ويژه موفق به شناسائي و توقيف 1 دستگاه خودروي کاميون با بار هندوانه و کشف 39 کيلو و 150 گرم ترياک از داخل هنداونه ها شدند.
 
سرهنگ اصلاني با اشاره به عمليات پليس در شناسائي خودروي حامل موادمخدر گفت : ساعت 8 و 40 دقيقه شب گذشته ،ماموران پليس مبارزه با موادمخدر حين کنترل محور هاي مواصلاتي و جاده هاي درون وبرون شهري، به يک دستگاه خودروي کاميون که با بار هندوانه در محور وهن آباد رباط کريم به سمت شهريار در حال تردد بود مشکوک شده و موفق به توقيف خودرو مي شوند.
 
اين مقام انتظامي اظهار داشت : با انتقال خودرو به مقر پليس و تخليه بار، 6 بسته موادمخدر از نوع ترياک مجموعاً به وزن 39 کيلو و 150 گرم که به طرز ماهرانه اي در داخل هندوانه ها جاسازي شده بود کشف شد و در اين راستا متهم بنام " حميد –ب" فرزند قربان 40 ساله اهل شهرکرد دستگير وجهت تحقيقات بيشتر در اختيار پليس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.
 
وي همچينين به شناسائي محل خريد و فروش مواد روانگردان در اسلامشهر اشاره کرد و گفت : با تلاش ماموران پليس مبارزه با موادمخدر و شناسائي محل فعاليت اين باند، 25 کيلوگرم مواد روانگردان شيشه کشف ، 1 دستگاه خوردوي سبک توقيف و 3 نفر دستگير شدند.
 
رئيس پليس غرب استان تهران به عمليات ديگر پليس در کشف مقادير قابل توجهي مکملهاي نيروزاي قاچاق اشاره کرد و گفت :کنترل صنوف عرضه کننده مواد نيروزا در دستور پليس است و در همين راستا روز گذشته ماموران پليس اطلاعات وامنيت عمومي با شناسائي يک واحد صنفي متخلف در انديشه، مقادير قابل توجهي مواد مکمل نيروزاي پروتئيني از قبيل "51 قوطي،62 کيسه و200 عدد قرص و مواد نيروزا " که بصورت غير مجاز و قاچاق خريد و فروش مي شد، کشف شد.
 
دستگيري 3 سارق و مالخر لوازم  داخل خودرو و کشف 60 فقره سرقت

 
فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران در ادامه به عمليات ديگر پليس در شناسائي ودستگيري سارق و مالخران لوازم داخل خودرو اشاره کرد و گفت :با وصول يک فقره پرونده از کلانتري 18 باغستان به همراه متهم بنام " حسين- م"و کشف يک دستگاه خودروي پرايد مسروقه از وي، با بررسي سوابق  مشخص شد متهم از سارقان سابقه دار خودرو و داخل خودرو است.
 
اصلاني تصريح کرد : با بدست آمدن اطلاعات فوق، تحقيقات فني و تخصصي پليس از متهم آغاز شد و وي در بازجوئيهاي پليس به 50 فقره سرقت داخل خودرو و 10 فقره سرقت خودروي پرايد در مناطق باغستان،خادم آباد و شهريار اعتراف و دو مالخر بنامهاي" مهدي-ر" و" اسماعيل- ف" شناسايي و دستگير شدند.
 
اصلاني در پايان خاطرنشان کرد : با دستگيري 1 جاعل اسناد دولتي توسط ماموران پليس آگاهي در مجموع 25 فقره جعل نيز کشف شد./ل
برچسب ها: کشف ، محموله ، تنی ، باطری ، سرقتی ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار