آنچه در هفته گذشته بر سينما گذشت؛

جشنواره پیامبر اکرم با همت "مجید مجیدی"/ افتتاحیه "رالی ایرانی" با حضور الناز شاکردوست

در این هفته سینما اتفاقات خود را با نشست خبری جشنواره پیامبر اکرم با ریاست مجید مجیدی و افتتاحیه رالی ایرانی برای نمایش خانگی اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران؛ سینماي ایران در هفت روز گذشته هفته‌اي كم حاشيه را سپري كرد.





اختتامیه‌یسومین جشنواره بین‌المللی خلیج‌فارس با حضور وزیر ارشاد،نخستین جشنواره بین المللی پیامبر اکرم (ص) با موضوع طراحی نشانه نوشته «محمد رسوال الله» به ریاست مجیدی مجیدی و دبیری ابراهیم حقیقی ومزار معلمان هنرمند به مناسبت روز معلم، توسط هنرمندان و دست‌اندرکاران برنامه «جمعه ایرانی» و جمعی از بازیگران تلویزیون در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) غبارروبی شد از جمله برنامه های این هفته بود.





دیگر برنامه این هفته اختتامیه جشنواره روحانی در قاب سینما با اجرای امیرحسین مدرس شب گذشته در سینما فلسطین برگزار شد.






همچنین از خبر ها و اتفاقات جشنواره کن نیز فیلم های ایرانی برای نمایش مشخص شدند و 12 فیلم از جمله "دربند"، "استرداد" از بنیاد فارابی، "هیس دخترها فریاد نمی زنند" و "ساکن خانه چوبی" از مرکز گسترش و مستند سینمایی و از سوی حوزه هنری "حوض نقاشی" و "خسته نباشید" معرفی شدند و همچنین چند فیلم خصوصی نیز در بازار حضور خواهند داشت.



همچنين نخستین دی. وی.دی  "رالی ایرانی"در فروشگاه‌های سراسر کشور عرضه خواهد شد. مسابقه اول این مجموعه تنها در 3  دی.وی.دی منتشر شده که هر دی.وی.دی شامل دو قسمت است. 
در مسابقه اول هنرمندانی چون محمدرضا فروتن، الناز شاکردوست، بهنوش بختیاری، سحر ولدبیگی، سیروان خسروی و نیما بانکی حضور دارند که با هم به رقابت خواهند پرداخت و فرزاد حسنی به عنوان مجری در این برنامه حضور دارد./ص

گزارش از: فائزه آقابابایی
 

برچسب ها: فیلم ، اکران ، سینما ، فروش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.