مشاور عالي رئيس دانشگاه آزاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بيداري اسلامي مطالبه تمامي آزادي‌خواهان جهان است

مشاور عالي رئيس دانشگاه آزاد با بيان اينکه بيداري اسلامي مطالبه تمامي آزادي‌خواهان جهان است،‌ گفت: آمريکا تنها با در دست داشتن قدرت رسانه‌اي به اين جايگاه دست يافته، اما نبايد قدرت نفوذ معنوي جمهوري اسلامي ايران در سرتاسر جوامع آزادي‌خواه را ناديده گرفت.

محمدحسين پرکره در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تاثير انقلاب اسلامي در بيداري اسلامي در جهان اظهار داشت: با پيروزي انقلاب اسلامي ايران، تئوري امام خميني(ره) با رويکرد مديريت جهاني اسلام بروز و ظهور پيدا کرد.
 
وي با تاکيد بر اينکه صدور انقلاب اسلامي به جهان برنامه‌ هوشمندانه‌اي بود که تئوري آن از سوي آن عالم رباني ارائه داده شد،‌ تصريح کرد:  اگر در حال حاضر از سوي بعضي رجل سياسي از انقلاب اسلامي با لفظ يک ايده نو ياد مي‌شود لازم به يادآوري مي‌دانم اين تئوري 30 سال پيش توسط امام خميني(ره) در خصوص صدور انقلاب اسلامي و مديريت جهاني برمبناي آن طرح شد.
 
پرکره با طرح سوالي مبني براينکه چرا مديريت جهاني برمبناي اسلام پايه‌ريزي شده است گفت: اسلام منشأ خالص‌ترين فطرت‌هاي وجودي و پاک انسان است و از آنجا که بشر هموارده در پي عدالت بوده، فرامين دين مبين اسلام کوتاه‌ترين راه براي احياي مطالبه جهاني عدالت خواهد بود.
 
وي با بيان اينکه گرايش به اسلام و آزاديخواهي امري دروني و ذاتي است، تاکيد کرد: بيداري اسلامي فقط مربوط به ايران، آسيا و اروپا نيست، بيداري اسلامي به معني تحقق عدالت و حقيقت در سراسر جهان است.

مشاور عالي رئيس دانشگاه آزاد افزود: مطالبه آزادي در قلب هر آزاديخواه نهادينه شده و حتي جنبش وال استريت نيز پس زمينه‌اي از بيداري اسلامي در خود دارد.
 
پرکره با بيان اينکه برخلاف تلاش دشمنان هر روز شاهد پويايي هر چه بيشتر مباني اسلامي در ميان مردم کشورهاي ديگر هستيم،‌ اضافه کرد: تقوا مبناي تشخيص صلاحيت انسان‌هاست، لذا ما در هيچ آيه‌اي از قرآن کريم بحث برتري نژادي را نمي‌بينيم.
 
وي با تاکيد بر اينکه در سياست خارجي نيز به دنبال شکستن مرزهاي نژادي و مليتي هستيم، گفت:  متاسفانه وزارت خارجه ما نسبت به اين موضوع عملکرد منفعلانه‌اي را اتخاذ کرده است، دغدغه وزير امور خارجه ايجاد تعامل با آمريکا و انگليس و ديگر دشمنان ديرينه نظام جمهوري اسلامي است. بحث اصلي ما هرگز دوستي با آن‌ها نبوده چرا که با ايجاد اتحاد جماهير اسلامي ناخودآگاه  استکبار به زانو درخواهد آمد.
 
مشاور عالي رئيس‌ دانشگاه آزاد خاطر نشان کرد: آمريکا تنها با در دست داشتن قدرت رسانه‌اي به اين جايگاه دست يافته، اما نبايد قدرت نفوذ معنوي جمهوري اسلامي ايران در سرتاسر جوامع آزادي‌خواه را ناديده گرفت.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: پرکره ، مشاور ، امام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار